قديم 03-13-2012, 12:30 PM   رقم المشاركة : [36]
Mero1x
صياد مُـخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 450
تم شكره 530 مرة في 287 مشاركة

الملف الشخصي

Mero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mero1x غير متواجد حالياً

افتراضي رد: المناشى 3 مارس 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper1 مشاهدة المشاركة
اولا احب اشكر الاستاذ عصام عاصم والاستاذ امير على هذه الرحلة الممتعة ومهما كتبت من موضوعات اوكلمات عن هذه الرحلة فلا استطيع ان اعطيهم حقهم ,بصراحة يا جماعة الاستاذ عصام والاستاذ امير والاستاذ شريف سمير وصديقه غايه فى المهارة وقمه فى الذوق والاحترام ومنتهى الكرم والرحلة كانت ممتعة جدا لى ولوالدى ونتمنى ان نكون دائما بصحبة هؤلاء الرجال المميزين وعايز اقولكم بصراحة الاستاذ عصام عاصم والاستاذ امير لم يصوروا كل حصيلة الرحلة من طرائد مختلفة من يمام وفراخ ميه وبط غطاس من الحجم الكبير ما شاء الله ومن كرمهم يا جماعة اعطونى الحصيلة دى كلها بجانب الصيد اللى اصتدته انا ووالدى وكمان انا مشيت على الساعة 5 فطبعا لم يصوروا الحصيلة كلها واكتفوا بتصوير جانب من الصيد اللى جابوه بعد ما مشينا
وطبعا بعد الكلام ده انا برده لا استطيع ان اعطيهم حقهم مهما قلت واحب اشكرهم انا ووالدى الحبيب مرة تانية

والله يا د/ محمد

احنا اتشرفنا بحضرتك وبالوالد الكريم

وبجد انتم ناس قمة فى الذوق والاحترام وبجد الواحد اتشرف بمعرفتكم

وشريف باشا والاستاذ باسم كان نفسنا يكملوا معانا بس ان شاء الله ملحوقة والجايات اكتر

واحب اشكر الاخ العزيز محمد عرب على استضافتة للرحلات وفعلاً الراجل دة هوا الجندى المجهول
بس بأمانة خيرة الناس
التوقيع
[SIGPIC][/SIGPIC]ألصيد = أخلاق + رياضه + هوايه

من مواضيعي في هذا القسم Mero1x

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها