قديم 04-19-2012, 10:06 PM   رقم المشاركة : [56]
Amin Hegazy
قنــاص متألق

مزاجي
رايق
شكراً: 416
تم شكره 1,129 مرة في 884 مشاركة

الملف الشخصي

Amin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amin Hegazy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تحذير برجاء النشر والتثبيت حتى لا ينخدع احد عند الشراء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammaruk2000 مشاهدة المشاركة
كون حضرتك المشرف العام على المنتدى فأى رأى يعبر عن المنتدى ككل لان حضرتك احد افراد الادارة و فى بعض الاحيان يتعين على المرء مراعاة حساسية و حرج موقعه فى الرد على موضوعات الاعضاء, و لا اخفى حضرتك سرا اننى مستغرب من موقفك لان الخطأ واضح و لا يصح الا الصحيح و كنت اتمنى الا يتدخل احد افراض ادارة المنتدى الذى اكن له و لاعضاؤه كل الاحترام فى الدفاع عن باطل لاننا كما ذكرت فى مداخلات سابقة اننا قدوة للجيل الاصغر و يجب ان نكون واضحين فى الوقوف مع الحق و الدفاع عنه و البعد عن الخطأ لان المنتدى أداة اتصال مع مئات من الشباب و نافذة نستطيع من خلالها ان نعلم و نثقف و نكون مثل و قدوة للكثير من الصغار لذلك ارجوا عدم التقليل من حجم الخطأ و التفكير فى هذا جيدا لانه ليس منتدى تضييع و قت و لكنه اداه تعليمية و ثقافية و اداة اتصال بين شباب يبعدهم مسافات بمئات بل و الاف الكيلومترات.
و للعلم ان التليسكوب المخصص للبنادق الهوائية يعامل معاملة لعب الاطفال و يمكنك التأكد من مكتب الامن العام. و للتأكيد ان هناك اشخاص استوردوا تليسكوبات بمساعدة احد الاعضاء معنا و وصلت الشحنة الى مكت رمسيس و تم عرضها على الامن العام و بعد الفحص افرج عنها و ايضا بعض الاعضاء تعرضوا للتفتيش بواسطة ضباط و كان معهم بنادق و مركب عليها تليسكوبات و سكاكين تزكية و لم يعترض عليها الضباط.
ياباشا انا في ردي قولت انا بعبر عن راي شخصي وقبل ما اكون في طاقم الاشراف مع الزملاء انا عضو في هذا المنتدى وعلى الجميع وليس طاقم الاشراف أو الادارة الحرص عليه لانه المتنفس لهذه الهواية النبيلة واعلم ان طاقم الادارة أو الاشراف ليهم وضع خاص ويجب ان يكون حيادي وملتزم مع الجميع لتمثيله للمنتدى
وبردة انا لما ادافع أو اتهم احد انا بقول راي شخصي بناء على رد حضرتك على الشيخ كريم
وبلاش من الاسكوبات خالص خلينا في السلاح الابيض مجرم قانون لو اطول من 7 سم بس لو انا طالع اصتاد لازم يكون معايا حاجه عشان التزكية وإلا لو ضربت الطير بالرش مرة تاني يبقة قتل مش صيد
وبرده انا لا ادافع عن الشخص المذكور ولا اتهمه لاني لا اعلم من هو ولم يسبق لى التعامل معه لكن فيه ناس وزملاء كتير من الصيادين اتعاملو معاه ويشهدوا له بحسن الخلق والمعاملة الطيبه اما بقه عمل شيء مخالف للقانون من عدمه دي مش بتاعتي لسه المفروض التحقيقات شغاله وهيا اللى تحدد الموقف النهائي
ملحوظة الاسكوبات وفقا للقانون ممنوعه ولا اقصد من هذا مجرد الجدل وسوف اتاكد من هذا الامر ان شاء الله
التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم Amin Hegazy

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Amin Hegazy على المشاركة المفيدة:
adel152 (04-19-2012)