قديم 02-10-2012, 07:16 AM

sayed allaa
صياد جـديــد
مزاجي
رايق
شكراً: 1
تم شكره 3 مرة في مشاركة واحدة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  sayed allaa غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي

sayed allaa صياد بالرابطة
افتراضي ايه رأيكم لو نعمل بندقية pcp

ازيكم يا جماعة انا عندي في الايميل ناس كتير كلموني على بنادق البي سي بي و ان فيه ناس هنا عملوا نسخ منها انا طبعا بقالي فترة مش متابع المنتدى لشوية ظروف صحية فأنا دلوقتي بفكر اننا نجمع شوية تصاميم لبندقية ال pcp و ندرس الموضوع كويس و بعدين انا عن نفسي مستعد اني اعمل واحدة و بعدين هصور اجزاءها كلها و ارفع صور التصميم اللي ان شاء الله هشتغل عليه عشان بعد كده لو اي واحد حب يعمل واحدة ياخد الصور و يطبعها و يشوف خراط كويس يعملهالو انا الفكرة كانت في دماغي من زمان بصراحة بس مكانش عندي الوقت او التصاميم و شوفت ان ما شاء الله فيه هنا ناس شغالة كويس و عملت نسخ من البندقية دي و ده اللي شجعني اني ابتدي ادور على تصاميم و ادرس ميكانيكية عملها كويس و يا رب يوفقنا و نقدر نعمل واحدة بأسم المنتدى و بعدين يبقى سهل بقى على الادارة انها تكمل و تطلع ترخيص و تعمل ورشة صغيرة و تبقى تصنع البندقية بعد كده ان شاء الله بس يا ريت يعني اللي عندو تصاميم للبندقية يرفعهالنا و نبتدي نعدل و نشوف احسن نسخة نشتغل عليها و كان فيه ناس كلمتني بخصوص الموضوع الشامل 1 و 2 اني انقلهم هنا و الله انا كان نفسي بصراحة بس انا من الاول قلت مش هيبقى فيه نقل لكن ان شاء الله هعمل موضوع جديد احلى و مختلف شوية عن القديم
يلا يا جماعة منتظر رأيكم و افكاركم بخصوص الموضوع ده
رد مع اقتباس مشاركة محذوفة
3 أعضاء قالوا شكراً لـ sayed allaa على المشاركة المفيدة:
ammaruk2000 (02-10-2012), sameer (02-10-2012), كريم الكراني (02-10-2012)