عرض مشاركة واحدة
قديم 11-28-2011, 08:49 PM   رقم المشاركة : [9]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 157
تم شكره 546 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي




عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تعليمات هامة للأخوة الصيادين

كلام تمام جدا جدا جدا
وسليم ميه فى الميه
انا ببقى هتجنن وانزل اصطاد ومبرداش الا لما يكون معايا ونس على الاقل لو حصل موقف انا اضرب وهوه يلاقى او العكس صحيح
وياريت بقى لو انا هصطاد فى منطقه سكنيه يكون هوه متسيط هناك ومشهور والصيع عرفينه قبل المحترمين
وصدق المثل اللى قال
من خاف سلم
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
2 أعضاء قالوا شكراً لـ عادل عبده على المشاركة المفيدة:
Mero1x (11-29-2011), sameer (11-28-2011)