الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > ســـوق الرابطــــة > أسعار السوق اليوم

أسعار السوق اليوم أسعار البنادق و الذخيرة و مستلزمات الصيد البري و البحري بالأسواق المصرية.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-08-2016, 09:22 AM   رقم المشاركة : [11]
ابو فارس
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 7
تم شكره 13 مرة في 12 مشاركة

الملف الشخصي

ابو فارس صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو فارس غير متواجد حالياً

افتراضي رد: جشع العراقي للأسلحة في الشرقيه

لما نويت اشتري بندقيه قولت اشتري ديانا 54 روحت عند محل ابو سيف قالي مفيش جديد منها لو عاوز ٥٦ موجوده زيرو بصراحه الناس دول قمه الزوق فشتريت كرال من هناك قولت اجربها ما عجبتني فاتصلت علي محل فتح الله بالاسكندريه سألت عندكم ديانا 54 جديده قالو اه في انا مش مصدق بس قولت اروح اشوف دخلت المحل وجابو بندقيه قديمه قوي يعني يو واحد من الشارع مش بيفهم في البنادق يقول دا الصدأ اكلها قولت لهم ايه يا جماعه هو للدرجه دي بتسهبلوني دا هدفع مبلغ كبير راحو جابو بندقيه تانيه ويقولو ليا دا اخر قطعه ومن غير كرتونه ولا كالتوج ولا ايه اي حاجه تدل انها جديده وصاحب المحل قاعد يتكلم في التلفون ويزعق علشان يخوفني واشتري حاسيت كده بس هي البندقيه كانت مستعمله خيف ومن حبي للديانا 54 اشترتها وانا عارف انها مستعمله 7500 ما كنت اعرف الرابطه بصراحه كنت اشتريت منها حسبي الله ونعم الوكيل في اي تاجر جشع
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 07-21-2016, 12:43 AM   رقم المشاركة : [12]
اابراهيم زقزوق
صياد متميــــز

مزاجي
تنسيم
شكراً: 14
تم شكره 54 مرة في 53 مشاركة

الملف الشخصي

اابراهيم زقزوق صياد نشيط بالرابطةاابراهيم زقزوق صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اابراهيم زقزوق غير متواجد حالياً

والله انا لو كنت من القاهرة
كنت حاساعد اى حد عنده مشكلة مجانا احتراما لهذه الهوايه وتقديرا للسادة الزملاء
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ اابراهيم زقزوق على المشاركة المفيدة:
قديم 10-03-2016, 03:22 AM   رقم المشاركة : [13]
officer
صياد

مزاجي
رايق
شكراً: 9
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة

الملف الشخصي

officer صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

officer غير متواجد حالياً

لسة كنت عندو من يومين بسال علي بندقية جامو 1250 لصديق ... المهم بسالوا لقيتو جايبلي بندقية سيلفر فالكون b3 و بيقولي عندي اهي ب 5500 ...