الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

قديم 11-08-2011, 04:40 PM   رقم المشاركة : [11]
احمد عبد العليم
قنــاص مُخضرم

مزاجي
تعبان
شكراً: 648
تم شكره 580 مرة في 441 مشاركة

الملف الشخصي

احمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد عبد العليم غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ماذا تفعل لو كنت مكاني

الاول حمدله على سلامتك
وتانى حاجه انا لو مكانك مكنش ده كلو حصل وله حتى استنيت انى الحق بيهم واتكلم معاهم انا كنت خبطت الموتسيكل خبطه بسيطه وبس وبعد كده هما معها ربنا بقى لانهم مش هيعرفو يتحكمو فى المتوسيكل تانى
التوقيع
" كن في الحياة كعابر سبيل واترك وراءك كل أثر جميل فما نحن في الدنيا إلا ضيوف وما
على الضيوف إلا الرحيل "

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم احمد عبد العليم

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ احمد عبد العليم على المشاركة المفيدة:
محمد فرج (11-08-2011)
قديم 11-08-2011, 05:09 PM   رقم المشاركة : [12]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

أولا حمدا لله علي سلامتك يا أ / محمد ، و بجد موقف سئ .. أنا أتعرضت لواحد مثلة تماما و الله ، بس الولد غلس عليا و عمل بردو حصان بالموتوسيكل أمام السيارة ، و رغم أنه لم يسئ لي ، و لكنني شعرت أنه بيستعرض و دة أستفزني جدا الصراحة ههههههه ، فكان نصيبة أني خبطتة من الخلف خبطة بسيطة فنظر لي متعجبا و أبتعد عن طريقي .. و بالتالي لو كنت تعرضت لنفس الموقف من شتائم او سباب و تهديد بالألكتريك أمام أهل بيتي و أولادي ، يبقي هو اللي جابة لنفسة و قرر أنه يقضي العيد في المستشفي.

تحياتي لك.
قديم 11-08-2011, 09:03 PM   رقم المشاركة : [13]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول
شكراً: 300
تم شكره 419 مرة في 229 مشاركة

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

هو حضرتك موضحتش عملت ايه معاه
بس الظاهر انك خبطته بالعربية ودا تصرف صحيح مع عيال زي دول
وانا لو مكانك كنت رزعته خبطه تطيره وهو والموتسيكل فا الي انت عملته دا هو الصح ويستاهل
قديم 11-08-2011, 11:28 PM   رقم المشاركة : [14]
محمد فرج
صياد مجتهــد

مزاجي
مصدوم
شكراً: 75
تم شكره 35 مرة في 26 مشاركة

الملف الشخصي

محمد فرج صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمد فرج غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamo مشاهدة المشاركة
هو حضرتك موضحتش عملت ايه معاه
بس الظاهر انك خبطته بالعربية ودا تصرف صحيح مع عيال زي دول
وانا لو مكانك كنت رزعته خبطه تطيره وهو والموتسيكل فا الي انت عملته دا هو الصح ويستاهل
لا انا ما فكرتش ساعتها اني اخبطة بس انا كان معايا طبنجة صوت شايلها معايا في السيارة وبمشي بيها علطول لان شغلي مخليني واخد الطريق الدائري رايح جاي وانا لما لقيتة مهددني بالصاعق لقتني مطلع المسدس من الشباك وملوح بية في وشة راح اللي سايق اتخض وضرب لخمة والموتوسيكل عام منة واتقلبوا هما الاتنين ووقعوا في الطريق علي سرعة 70 كم وستر ربنا معاهم انهم وقعوا بجانب السور ومافيش حد خبطهم او داس عليهم بس الوقعة كانت جامدة جدا والسرعة كانت عالية بس تقول اية ...... قدر الله وما شاء فعل
التوقيع

اذا لم تستطع ان تحمي نفسك فلا تتوقع ان يحميك احد
القوة مع العفو افضل من العفو مع الضعف

قديم 11-08-2011, 11:44 PM   رقم المشاركة : [15]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فرج مشاهدة المشاركة
لا انا ما فكرتش ساعتها اني اخبطة بس انا كان معايا طبنجة صوت شايلها معايا في السيارة وبمشي بيها علطول لان شغلي مخليني واخد الطريق الدائري رايح جاي وانا لما لقيتة مهددني بالصاعق لقتني مطلع المسدس من الشباك وملوح بية في وشة راح اللي سايق اتخض وضرب لخمة والموتوسيكل عام منة واتقلبوا هما الاتنين ووقعوا في الطريق علي سرعة 70 كم وستر ربنا معاهم انهم وقعوا بجانب السور ومافيش حد خبطهم او داس عليهم بس الوقعة كانت جامدة جدا والسرعة كانت عالية بس تقول اية ...... قدر الله وما شاء فعل

طيب دا انت يعتبر كده معملتهلوش حاجه, وكتر خيرك انك مخبطتهوش بالعربية وكان هيبقى عندك حق حتى لو وقع وداستهم عربية ولا مات يغور في داهيه الي زي دول لو البلد نضفت منهم هيبقى حالنا كويس والله
انا لو في نفس موقفك يمكن كنت جيت من وراه باسرع ما يمكن وخبطته طيرته ومش بعيد ارجع ادوس عليه
قديم 11-08-2011, 11:50 PM   رقم المشاركة : [16]
محمد فرج
صياد مجتهــد

مزاجي
مصدوم

الملف الشخصي

محمد فرج صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamo مشاهدة المشاركة
طيب دا انت يعتبر كده معملتهلوش حاجه, وكتر خيرك انك مخبطتهوش بالعربية وكان هيبقى عندك حق حتى لو وقع وداستهم عربية ولا مات يغور في داهيه الي زي دول لو البلد نضفت منهم هيبقى حالنا كويس والله
انا لو في نفس موقفك يمكن كنت جيت من وراه باسرع ما يمكن وخبطته طيرته ومش بعيد ارجع ادوس عليه:grrrrrr:
واللة يا استاذ جامو انا اول ما دة حصل معايا لقيت وشي بيسخن وحسيت ان جسمي كلة بيطلع نار منة من اللي سمعتى اتقال لي وما حسيتش بنفسي الا وانا مطلع المسدس ورغم ان المسدس متعدل لضرب البلي بس انا كنت حاطط خزنة الصوت وشايل خزنة البلي علي جمب علشان ماتهورش في المواقف اللي زي دة والحمد للة علي كل شيئ
التوقيع

قديم 11-08-2011, 11:57 PM   رقم المشاركة : [17]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فرج مشاهدة المشاركة
واللة يا استاذ جامو انا اول ما دة حصل معايا لقيت وشي بيسخن وحسيت ان جسمي كلة بيطلع نار منة من اللي سمعتى اتقال لي وما حسيتش بنفسي الا وانا مطلع المسدس ورغم ان المسدس متعدل لضرب البلي بس انا كنت حاطط خزنة الصوت وشايل خزنة البلي علي جمب علشان ماتهورش في المواقف اللي زي دة والحمد للة علي كل شيئ
روق وشيل الموضوع من دماغك والحمد لله انها جت على قد كده
وهم يستاهلوا الي حصلهم خليهم يتربوا
قديم 11-09-2011, 02:34 AM   رقم المشاركة : [18]
مصطفى المحلاوى
قنــاص متألق

مزاجي
عدواني
شكراً: 67
تم شكره 570 مرة في 483 مشاركة

الملف الشخصي

مصطفى المحلاوى صياد متألق بالرابطةمصطفى المحلاوى صياد متألق بالرابطةمصطفى المحلاوى صياد متألق بالرابطةمصطفى المحلاوى صياد متألق بالرابطةمصطفى المحلاوى صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

مصطفى المحلاوى غير متواجد حالياً

الحمد لله على سلامتك
بس انا لو مكانك ماكنتش جبت المسدس وهوشت بيه نحيته
انا كنت فرمتهم بين العربية وبين السور ولو معايا مسدس بيضرب بلى زيك كنت فضيته فيهم واللى يحصل يحصل
بس كويس انك والاسرة بخير
التوقيع
انا تمرة الاحباب حنظلة العدى...انا غصة فى حلق من عادانى

"القول ما ترون لا ما تسمعون"

"إذا كان حرية أقوالكم لا ضابط لها عندكم .. فلتتسع صدوركم إلى حرية أفعالنا!"
الشيخ اسامة رحمه الله

من مواضيعي في هذا القسم مصطفى المحلاوى

قديم 11-09-2011, 05:36 AM   رقم المشاركة : [19]
drmaged40
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 28
تم شكره 23 مرة في 20 مشاركة

الملف الشخصي

drmaged40 صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

drmaged40 غير متواجد حالياً

الحمد لله انك و الاسرة بخير ... انا حصل معى نفس الموقف وانا جى من كارفور مصر اسكندرية الصحراوى .....بس على كبير كان اتوبيس 28 راكب ...... السواق فى منتهى قله الادب و كلنا عارفين سواقين المنى باص .....كسر 5 مرات على العربية و لما جيت اكلمه ... ما انى سمعت غير كلام زبالة .... بصراحه حسيت انى شايط من الغيظ ساعتها و مفكرتش فى حاجة غير المسدس .......خد طلقتين فى الهوا و التالته جت فى الكاوتش ..... فى ثوانى اختفى من المكان رغم الكاوتش اللى نايم
قديم 11-09-2011, 08:43 AM   رقم المشاركة : [20]
محمد فرج
صياد مجتهــد

مزاجي
مصدوم

الملف الشخصي

محمد فرج صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drmaged40 مشاهدة المشاركة
الحمد لله انك و الاسرة بخير ... انا حصل معى نفس الموقف وانا جى من كارفور مصر اسكندرية الصحراوى .....بس على كبير كان اتوبيس 28 راكب ...... السواق فى منتهى قله الادب و كلنا عارفين سواقين المنى باص .....كسر 5 مرات على العربية و لما جيت اكلمه ... ما انى سمعت غير كلام زبالة .... بصراحه حسيت انى شايط من الغيظ ساعتها:grrrrrr::grrrrrr: و مفكرتش فى حاجة غير المسدس .......خد طلقتين فى الهوا و التالته جت فى الكاوتش ..... فى ثوانى اختفى من المكان رغم الكاوتش اللى نايم
تسلم ايدك هم فعلا شوية بلطجية ولازم فعلا توريهم انك مش خايف منهم والحمد للة علي سرعة تصرفك بس خليي بالك انك ما تعملش كدة في حتة مليانة ميكروباصات لانك هتلاقيهم اتلموا زي النمل عليك وكويس ان دة حصل في طريق سريع وفاضي علشان تعرف تتصرف بعربيتك بسرعة وحمدا للة علي سلامتك بس لي سؤال انت الطلق اللي ضربتة حي واللا بلي؟
التوقيع