الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة
 
الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-18-2011, 06:25 PM   رقم المشاركة : [11]
sameer
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ملل
شكراً: 950
تم شكره 472 مرة في 343 مشاركة

الملف الشخصي




sameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

sameer غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

انا الظاهر من بلد تانية ولا ايه
ولا فاهم اي حاجة
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-18-2011, 06:37 PM   رقم المشاركة : [12]
old hunter
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 108
تم شكره 65 مرة في 47 مشاركة

الملف الشخصي




old hunter صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

old hunter غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

ههههههههههههههههههههههههه فعلا هيا ديه الشخصيات الكروباصيه بس نسيت الكابتن الشيك جدا الي بيعض قدام جنب الشباك ولما تيجي تفتح الباب عشان تعد جنبه يبصلك بقرف ويبقا عايز يشتمك ويقوم نازل ويشورلك بايده بقرف علي الكرسي الي جوه
انا بقا الي بشرب سجاير ولازم يخلوني ارميها واعد طول الطريق زعلان علي السجاره الي لسه مكملتش نصها
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-18-2011, 07:26 PM   رقم المشاركة : [13]
الــعـربـى
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
مصدوم
شكراً: 464
تم شكره 707 مرة في 510 مشاركة

الملف الشخصي




الــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الــعـربـى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
انا الظاهر من بلد تانية ولا ايه
ولا فاهم اي حاجة
طبعا موضوع جميل يا عمووووووووووووووووور
اما انت يا سمير ابقى اقولك على السكاى بى على الموضوع دا :1245524850otmh26748 :1245524850otmh26748 :1245524850otmh26748 :1245524850otmh26748 :1245524850otmh26748
التوقيع
فَدَعَا رَبَّهُ أَنِّي مَغْلُوبٌ فَانْتَصِرْ
وحسبنا الله ونعم الوكيل

من مواضيعي في هذا القسم الــعـربـى


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ الــعـربـى على المشاركة المفيدة:
sameer (11-18-2011)
قديم 11-18-2011, 07:49 PM   رقم المشاركة : [14]
محمد فتحي
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
رايق
شكراً: 79
تم شكره 134 مرة في 86 مشاركة

الملف الشخصي




محمد فتحي صياد نشيط بالرابطةمحمد فتحي صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمد فتحي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

انا بقي ربنا بيرزقني دائما بالست التخينة اللي بتاخد مكانين .. دايما تسيب الميكروباص كله وتيجي تقعد جنبي .. لدرجة اني بقيت اخدها من اصرها واعمل علي رأي المثل : المضطر يركب التاكسي
التوقيع
لا يجب أن تقول كل ما تعرف .. ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-18-2011, 08:07 PM   رقم المشاركة : [15]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠
 
مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي




كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فتحي مشاهدة المشاركة
انا بقي ربنا بيرزقني دائما بالست التخينة اللي بتاخد مكانين .. دايما تسيب الميكروباص كله وتيجي تقعد جنبي .. لدرجة اني بقيت اخدها من اصرها واعمل علي رأي المثل : المضطر يركب التاكسي

هههههههههههه .. معقول كل مرة كدة :1245524850otmh26748
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-18-2011, 08:31 PM   رقم المشاركة : [16]
محمد فتحي
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
رايق
شكراً: 79
تم شكره 134 مرة في 86 مشاركة

الملف الشخصي




محمد فتحي صياد نشيط بالرابطةمحمد فتحي صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمد فتحي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة
هههههههههههه .. معقول كل مرة كدة :1245524850otmh26748

اه والله .. تسيب العربية كلها وتنقي مكان جنبي وتيجي تقعد .. وتفطسني بقي
التوقيع
لا يجب أن تقول كل ما تعرف .. ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-19-2011, 12:03 AM   رقم المشاركة : [17]
Andria
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 444
تم شكره 820 مرة في 512 مشاركة

الملف الشخصي




Andria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

هههههه موضوع جميل
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-19-2011, 07:57 PM   رقم المشاركة : [18]
Yousef A. Raafat
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
مستمتع
شكراً: 239
تم شكره 298 مرة في 220 مشاركة

الملف الشخصي




Yousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Yousef A. Raafat غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

و دايما بتلاقى ف حالة الشخصية اللى بتبقى راكبة جنب السواق بحجز مسبق فى شخصية الشاب اللى قاعد متابعهم و اللى دايما بيبقى عايز ينزل اخر الخط علشان يتابع الفيلم اللى قدام لحد الاخر و السواق لو خد باله بيقفش عليه بس من تحت لتحت , و كمان شخصية البنت اللى قاعدة و راسمة الـ 111 و غالبا نضارة الشمس ( جوة الميكروباص هاه ) و تلاقيها دايما قرفانة و عمالة تقلب ف وشها كانها شامة ريحة مش كويسة و عمالة تافف و تبعد عن الشاب اللى قاعد جنبها ( قطيعة تقطع الشبان و اللى بيعملوه ف الاوتوبيسات ) و لو بصيت هتلاقى فى حوالى 2 متر فاضيين يا اما بينها و بينه و هى بتمثل يا اما بينه و بين اللى جنبه من الناحية التانية و هو تلح
التوقيع
أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن سيدنا محمد رسول الله
و أن عيسى بن مريم عبد الله و رسوله و أنه روح الله و كلمته ألقاها إلى مريم البتول
و أن الجنة حق و أن النار حق

من نصائح عميد الصيادين ( م. طلعت بخيت ) : من اهم العوامل المتحكمة فى نتيجة طلعة الصيد البرى حالتك المزاجية و مدى تركيزك و مدى صفاء ذهنك و كونك نايم قبلها كويس و لا لأ و اهم من كل ده الرزق المكتوب لك


م. أحمد رأفت ( العضو : Silver_5000 سابقاً )

من مواضيعي في هذا القسم Yousef A. Raafat


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-19-2011, 08:00 PM   رقم المشاركة : [19]
Yousef A. Raafat
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
مستمتع
شكراً: 239
تم شكره 298 مرة في 220 مشاركة

الملف الشخصي




Yousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Yousef A. Raafat غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

انا بقى كنت دايما الشخصية رقم 7 اللى هو المستعجل ده لانى غالبا ببقى نازل متاخر عن المعاد بتاعى
التوقيع
أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن سيدنا محمد رسول الله
و أن عيسى بن مريم عبد الله و رسوله و أنه روح الله و كلمته ألقاها إلى مريم البتول
و أن الجنة حق و أن النار حق

من نصائح عميد الصيادين ( م. طلعت بخيت ) : من اهم العوامل المتحكمة فى نتيجة طلعة الصيد البرى حالتك المزاجية و مدى تركيزك و مدى صفاء ذهنك و كونك نايم قبلها كويس و لا لأ و اهم من كل ده الرزق المكتوب لك


م. أحمد رأفت ( العضو : Silver_5000 سابقاً )

من مواضيعي في هذا القسم Yousef A. Raafat


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-19-2011, 08:10 PM   رقم المشاركة : [20]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي




ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شـخـصـيـات مـيـكـروبـاصـيـة لا تـتـغـيـر

ههههههههههه موضوع صح 100 فى ال100
وانا رقم 11 لو مفيش جنب السواق بحجز الكرسيين علشان مش عايز وش هههههههههه
بس دايما بيقوللى فية واحد جاى ههههههههه
تحياتى
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة




الساعة الآن 06:39 AM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team