الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري

صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 01-22-2012, 02:05 PM   رقم المشاركة : [11]
Essam Assem
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 424
تم شكره 1,075 مرة في 564 مشاركة

الملف الشخصي

Essam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Essam Assem غير متواجد حالياً

افتراضي رد: صيد كروان يتيم

بسم الله ما شاء الله تسلم ايدك والله يا استاذ هيثم
صيد الكروان مش سهل وانا بفضل الله اصتادة كذا مرة وربنا كرمنى وكان بيتقفل فى الحال وعفكرة امير سعد بيستمتع جدا فى صيدة لانة محتاج تخفى وطبعا صيدة دائما بيكون فى اليل واحيانا بعد الفجر بينزل يريح من الطير طول الليل
وطبعا طعمة حلو جدا وزى ما قال استاذ راغب اليمام احلى منة
ودية صورة لصيد كروان فى منطقة العاشر من رمضان وفى رمضان السابق بعد صلاة الفجر
التوقيع
يجب ان ندخل الى قلوبنا حب هذه الهواية التي كانت وستبقى عنوانا للرجولة وتعكس اخلاق الصياد العالية فى حياتنا اليومية وعلى هذه الصفحات الالكترونية
[SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم Essam Assem

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 01-22-2012, 03:35 PM   رقم المشاركة : [12]
هيثم موسي
* صياد vip بالرابطة *

مزاجي
رايق
شكراً: 998
تم شكره 1,172 مرة في 929 مشاركة

الملف الشخصي

هيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

هيثم موسي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: صيد كروان يتيم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة
الله ينور عليك أ / هيثم ، و بالتوفيق في الطلعات القادمة إن شاء الله.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة راغب مشاهدة المشاركة

وعليك يا كريم باشا وشرفني ردك

السلام عليكم
الكروان طبعا بيتاكل وانا بصراحه لو مليت الشنطه يمام وما جبتش كروان احس ان انا مصطدتش , انا اكلته قبل كده كتير طبعا اليمام احلى منه لكن ده ما يمنغش ان طعمه جميل وبالنسبه لحجمه بالنسبه لليمام فهو ممتاز
بالنسبه لطبخه زى اليمام بالظبط وانا بفضله محشى بصراحه
فيه حاجه كمان , حاول انك تضربه من مسافه قريبه عشان تقدر تظبط على الراس لانه فعلا عافى وبياخد الرشه ويموت فى مكان بعيد وهنا ممكن ندخل فى شبهه الحرمه لو كان غالب الظن انه هياخد الرشه ويطير , بالتوفيق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة

هو انا كلته وكان طعمه في شوية زفارهوبياخد سوا كتير بس يمكن عشان انا طبخته زي الفراخ كده واكيد ليه طريقه
بسم الله ما شاء الله تسلم ايدك والله يا استاذ هيثم

صيد الكروان مش سهل وانا بفضل الله اصتادة كذا مرة وربنا كرمنى وكان بيتقفل فى الحال وعفكرة امير سعد بيستمتع جدا فى صيدة لانة محتاج تخفى وطبعا صيدة دائما بيكون فى اليل واحيانا بعد الفجر بينزل يريح من الطير طول الليل
وطبعا طعمة حلو جدا وزى ما قال استاذ راغب اليمام احلى منة
ودية صورة لصيد كروان فى منطقة العاشر من رمضان وفى رمضان السابق بعد صلاة الفجر

ياباشا انا سعيد جدا بردك وفعلا الكروان صيده ممتع لانه حذر جدا جدا زي صيد القمري كده
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها