الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > التعـايــش مـع الطبيعـة

التعـايــش مـع الطبيعـة طرق البقــاء و مستلزمات الرحلات البرية للتعايش مع الطبيعة.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 01-14-2013, 03:40 AM   رقم المشاركة : [21]
miroo
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
قلق
شكراً: 147
تم شكره 562 مرة في 462 مشاركة

الملف الشخصي

miroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

miroo غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كـل واحـد يـدخـل يـحـط صـورة الـتـمـويـه الـخـاص بـالـصـيـد عـنـده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة

بص يا ابو عمرو التمويهات مش موضوع انهى افضل وانهى شكلة احسن لكن انهى افضل للبئية اللى بيتصتاد فيها يعمى عندك مثلا الصورة اللى موجودة فى التوقيع بتاعى دية بيئة زراعية خضراء
وفى تموية اخرى خاصة بالبئة الصحراوى وفى تموية خاصة بالبئة الزراعية بعد ما تصفر وهكذا ودة اللى مفروض يبقى الهدف من لبس المموة
وعموما انا هقوم بعرض بعض الصور لملابس مموة واللى باذن الله انا على صدد استيراد كمية محترمة منها خلال الفترة المقبلة

طبعا انا عندى صور كثيرة لتمويهات اخرى لكن مش هينفع اضعها فى مشاركة واحد وبردو عشان باقى الاعضاء تتفاعل
وتحياتى ليك يا عمرو

احنا منتظرين الكونتينر لما يوصل علشان ناخد نصيبنا بقي ههههههههههههههههههه

بس اوعي تكون خلصتهم و ما قلتليش هههههه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها