الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 09-20-2011, 05:06 PM   رقم المشاركة : [31]
mahmoudalaa
صياد مجتهــد

مزاجي
رايق
شكراً: 7
تم شكره 39 مرة في 21 مشاركة

الملف الشخصي

mahmoudalaa صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mahmoudalaa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا تعبت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamo مشاهدة المشاركة
المشكله الادارة هناك يا سيد للاسف اني هقول الكلام ده "مبتقدرش حد", ومبتحترمش الاعضاء
سبب فشل او نجاح اي موقع هو احترامك للاعضاء, وانك دايما تديهم احساس انك مش احسن منهم في حاجه حتى لو كنت صاحب الموقع!
لان الادارة او الاشراف تكليف مش تشريف

لا وفي موضوع الادارة ده ياباشا انتو مظبطينا علي الاخر ومقدرينا كمان يا راجل هو في اعضاء تدخل المنتدي وتشارك وتعمل مواضيع قبل صاحب الموقع اوحتي الادارة ما تعرف انة اتفتح
التوقيع و ما رميت اذ رميت ولكن الله رمي

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 09-20-2011, 06:34 PM   رقم المشاركة : [32]
mman2005
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 368
تم شكره 414 مرة في 268 مشاركة

الملف الشخصي

mman2005 صياد نشيط بالرابطةmman2005 صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mman2005 غير متواجد حالياً

والله رغم أن منتدى الصيد فى مصر الواحد تعلم منه كثير وأستفاد منه، ورغم أن الواحد ليه عليه مأخذ كثيرة، بس برده التنوع فى المنتديات فائدة للأعضاء، علشان ميبقاش فيه ديكتاتورية فى الإدارة فى أى منتدى، ويبقى فيه منافسة شريفة والإدارات تعمل وزن لرأى الأعضاء إلى هما سبب نجاح أى منتدى، خصوصا أن قبل منتدى الصيد فى مصر مكنشى فيه منتدى متخصص فى الصيد، دلوقتى عندنا 3 منتديات مصرية للصيد، ولو ظهر منتد رابع خير وبركة علشان كل منتدى يقدم أحسن ما عنده، وبصراحة منتدى الرابطة مميز أنه بيركز على هواية الصيد والبنادق، وعايزين يا جماعة نجمع طلبيات بالبنادق لأعضاء الرابطة ونجيب بنادق بأسعار حلوة، يا ريت نعمل موضوع ونجمع فيه الطلبيات ونجيب طلبات الأعضاء من أى تاجر بسعر كويس.
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم mman2005

قديم 09-21-2011, 08:39 PM   رقم المشاركة : [33]
taimour
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 1
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة

الملف الشخصي

taimour صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

taimour غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة andria مشاهدة المشاركة
أنا بجد تعبت ، عمال اتابع 2 منتده مش واحد أمتا بقي هنلاقي كل الناس المحترمه الي هناك هنه برده
1000 سلامة