الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 02-07-2012, 02:04 PM   رقم المشاركة : [11]
ابو ابراهيم
صياد

مزاجي
رايق
شكراً: 1
تم شكره 4 مرة في 3 مشاركة

الملف الشخصي

ابو ابراهيم صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو ابراهيم غير متواجد حالياً

افتراضي رد: وداااع لاستغلال التجار

اقتباس:
الكلام ده صحيح فعلا , لان واحد صاحبى راح عمره رمضان اللى فات وحاول يشترى لكن للاسف مفيش محل وافق يبيعله حاجه عشانه مش سعودى
امرها سهل ان شاء الله ممكن ادخل منتدى سعودى للصيد واتعرف على ناس تساعدنى هناك ان شاء الله حتى ولو مقابل هدية رمزية علبة رش ممتازة او غيرو من النوع دة فهمتنى ( اخوك للاسف عقلو متكلف علم تمنو دهب فهلاقى لكل مشكلة حل ان شاء الله )

اقتباس:
الحمد لله انك فهمتنى صح و مزعلتش من كلامى لانى خوفت انك تاخد كلامى على محمل سئ , و ف النهاية هي مسألة نية , يعنى ف القلب , و ربنا يوفقك دايما و تجيب كل حاجة تتمناها و يصلح قلوبنا كلنا إن شاء الله , و على فكرة انا يشرفنى انك تكون أخى فى الله و فعلا بعتز بيك جدا , جزاك الله كل خير
والله مش هرد عليك بس هسالك سؤال
حد يزعل من اخوة؟
تفتكر مشورة الاخ ممكن تتاخد على سوء نية؟
دة ردى على كلامك يا اخويااااااااا (كلنا اخوة فى الله)

اقتباس:
انا رأى سيبك من البندقية وأنوى العمرة احسن من ألف بندقية وبعد كده حتلاقى ربك دبرها
تفتكر انا ممكن اروح بيت ربنا وانا مش من كل حتة فى قلبى ناوى على عمرتة؟ اكيد العمرة ثم العمرة ثم العمرة ولو انى ارجع اشتريها ب 80 الف من هنا والله اقدر على كدة ( حاولو تفهمونى يا جماعة انا الحمد لله ميسور ومستور والحمد لله بس لية ابقى من المبزرين او انى ابقى عارف ان واحد بيضحك عليها وبيكسب من اكتر من 5 مرات تمن البندقية الحقيقية فين كرامتى بس)

اقتباس:
ستاذ ابو ابراهيم ابعتلي نمرتك خاص و ان شاء الله هفيدك في الموضوع ده .. تقبل تحياتي
محمد وفيق باشا انا بالفعل اعطيتك رقم الموبايل فى اخر مرة اتكلمنا فيها على الياهو انا ابو ابراهيم بتاع رحلة البحيرة الى اتفقنا عليها وانتا نفضتلى ههههههههه ( مهو الكل الوقت بيقلق من البورسعيدية علشان هما خينين بس للاسف انا بفتخر انى بورسعيدى والله وربنا ينتقم من الى كانو السبب ايا كانو )
لسة مستنى تليفونك علشان اتفق مع الكالوح زى متفقنا واظبط ونروح جزيرة تنيس ان شاء الله

اقتباس:
الآية جالية التفسير والمعنى في جواز وإباحة التجارة وابتغاء المنافع من فضل الله في موسم الحج وهو الفريضة، ففي العمرة أقوى مفهوما ، على أن تكون النية عمارة بيت الله الحرام وشد الرحال إلى مسجد النبي صلى الله عليه وسلم .... وأسأل الله لك التوفيق
جزاك الله عنا خير وكتبة لك فى ميزان حسناتك اميين ونعم الاخ وونعم الراى السديد ان شاء الله
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها