الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > المنتدي الإجتماعي > الأعضاء الجدد و التعارف

الأعضاء الجدد و التعارف قسم خاص بالترحيب و التعارف بالأعضاء الجدد من الصيادين.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 06-19-2013, 03:09 PM   رقم المشاركة : [61]
mohamed atef20
صياد مجتهــد

مزاجي
رايق
شكراً: 87
تم شكره 24 مرة في 20 مشاركة

الملف الشخصي

mohamed atef20 صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohamed atef20 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: دعوة للتعارف بين أبناء بورسعيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf mohamed مشاهدة المشاركة
السلام عليكم و رحمة الله
أعضاء الرابطة اللي زي العسل من بورسعيد , صباح الفل عليكم و علي كل الموجودين , ان شاء الله كنت جاي لكم زيارة بكره يوم الثلاثاء 18 - 6 و كنت حابب أعرف ممكن الاقي محلات بيتباع فيها اسكوبات نضيفة و تكون اسعارها معقولة زي الجامو و التاسكو و البوشنال , ياريت لو تكرمتم لو حد عارف ممكن يقولي الاقيها فين و لو امكن اسعارها خاصة الموديلات 3-9*32 أو 3-9-*40 . مشكورين شباب الرابطة ببورسعيد مقدما علي تعبكم معايا و صباحكم أبيض ان شاء الله.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا حضرتك مصتغرب بدحك ليه
انا بدحك علشان حضرتك مالقيتش غير بورسعيد الى تشترى فيها حاجه للبندقيه حضرتك اهل بورسعيد الى انا منهم اسساسا بنروح القاهره واسكندريا علشان نجيب حاجه نضيفه ومش مضروبه وسعرها معقول حضرتك احنا فى فرق فى سعر البنادق بين القاهره وبورسعيد حوال300 جنيه يعنى احنا عندنا الحاجه غاليه موتتتت وكمان الاكثريه مضروبه
بس لو عاوز اسكوبات تروح عند محل الهدف فى شارع 23 يوليو بعد جامع لطفى شباره بحوده هتلاقى فى الحوده الثانيه من اليمين وبس الحاجه غاليه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-19-2013, 09:06 PM   رقم المشاركة : [62]
ashraf mohamed
صياد مجتهــد

مزاجي
رايق
شكراً: 7
تم شكره 48 مرة في 45 مشاركة

الملف الشخصي

ashraf mohamed صياد نشيط بالرابطةashraf mohamed صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ashraf mohamed غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed atef20 مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا حضرتك مصتغرب بدحك ليه
انا بدحك علشان حضرتك مالقيتش غير بورسعيد الى تشترى فيها حاجه للبندقيه حضرتك اهل بورسعيد الى انا منهم اسساسا بنروح القاهره واسكندريا علشان نجيب حاجه نضيفه ومش مضروبه وسعرها معقول حضرتك احنا فى فرق فى سعر البنادق بين القاهره وبورسعيد حوال300 جنيه يعنى احنا عندنا الحاجه غاليه موتتتت وكمان الاكثريه مضروبه
بس لو عاوز اسكوبات تروح عند محل الهدف فى شارع 23 يوليو بعد جامع لطفى شباره بحوده هتلاقى فى الحوده الثانيه من اليمين وبس الحاجه غاليه
تعرف لو كنت شفت المشاركة دي قبل ما اروح بورسعيد كنت حاتسغرب فعلا بس لما رحت و ناس وصفت لي و رحت سألت علي الأسعار عرفت انت بتضحك ليه, بس بيني وبينك انا كنت رايح اساس شغل في المنطقة الحرة و مش رايح مخصوص و كمان لما بانزل بورسعيد بانزل جولة كده علي الأماكن اللي فيه قطع غيار عربيات استيراد و بتكون حاجه تمام عشان عربيتي و قلت في نفسي ايه المانع يكون عندكم حاجات احسن من اللي في القاهرة و اسكندرية كمان بس فعلا انت عندك حق و كمان الأسعار مبالغ فيها قوي. الأجمل بصراحة في زياراتي دايما لبلدكم الجميلة البحر و الكورنيش و معاملات ولاد البلد الجدعان و ذوقهم . الصراحة ما سألتش علي عنوان الا و الكل يحب يخدم و يوصف لك تمام و اعتقد لولا انه مثلا مستعجل كان ناقص يوديني بنفسه. اخلاق و شهامة متعودين عليها دايما من كل اهل بورسعيد.
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ashraf mohamed على المشاركة المفيدة:
mohamed atef20 (06-23-2013)
قديم 06-20-2013, 02:11 AM   رقم المشاركة : [63]
عبد الرحمن محمد
صياد فعـــــال

مزاجي
افكر
شكراً: 4
تم شكره 12 مرة في 8 مشاركة

الملف الشخصي

عبد الرحمن محمد صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عبد الرحمن محمد غير متواجد حالياً

اقتباس:
تعرف لو كنت شفت المشاركة دي قبل ما اروح بورسعيد كنت حاتسغرب فعلا بس لما رحت و ناس وصفت لي و رحت سألت علي الأسعار عرفت انت بتضحك ليه, بس بيني وبينك انا كنت رايح اساس شغل في المنطقة الحرة و مش رايح مخصوص و كمان لما بانزل بورسعيد بانزل جولة كده علي الأماكن اللي فيه قطع غيار عربيات استيراد و بتكون حاجه تمام عشان عربيتي و قلت في نفسي ايه المانع يكون عندكم حاجات احسن من اللي في القاهرة و اسكندرية كمان بس فعلا انت عندك حق و كمان الأسعار مبالغ فيها قوي. الأجمل بصراحة في زياراتي دايما لبلدكم الجميلة البحر و الكورنيش و معاملات ولاد البلد الجدعان و ذوقهم . الصراحة ما سألتش علي عنوان الا و الكل يحب يخدم و يوصف لك تمام و اعتقد لولا انه مثلا مستعجل كان ناقص يوديني بنفسه. اخلاق و شهامة متعودين عليها دايما من كل اهل بورسعيد.
ده من ذوقك والله ويارب تكون المصلحة الي جايلها خلصت
التوقيع
لا تاسفن علي غدر الزمان فطالما رقصت علي جثث الاسود كلاب فلا تحسبن برقصها تعلو علي اسيادها تبقي الاسود اسود والكلاب كلاب

قديم 06-21-2013, 11:13 PM   رقم المشاركة : [64]
محمد عادل يوسف
صياد

مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة

الملف الشخصي

محمد عادل يوسف صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمد عادل يوسف غير متواجد حالياً

منورة باهلاها
قديم 06-23-2013, 02:54 PM   رقم المشاركة : [65]
mohamed atef20
صياد مجتهــد

مزاجي
رايق
شكراً: 87
تم شكره 24 مرة في 20 مشاركة

الملف الشخصي

mohamed atef20 صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohamed atef20 غير متواجد حالياً

اقتباس:
والله حسب يالله ونعم الوكيل انا عاوز سسته وجلبه للبندقيه الراجل الى بروحلو قالى 390 !!!!!!!!!!!!
وانا لسا كاتب موضوع عن سعر السسته الجامو شادو ب200 جنيه فى القاهره واسكندريا
قديم 08-12-2013, 08:09 PM   رقم المشاركة : [66]
waleed khalil
صياد جـديــد

مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة

الملف الشخصي

waleed khalil صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز