الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > أسلحة الصيد > الأسلحــة الهوائيـة و ذخائرهــا

الأسلحــة الهوائيـة و ذخائرهــا قسم خاص بالبنادق الهوائية و أنواع ذخائرها.

قديم 03-22-2012, 10:24 AM   رقم المشاركة : [31]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي

عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: Gamo Hunter 440 بعد التعديل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوذيب مشاهدة المشاركة
وإن شاء الله أنفذها قريبا

تنفذ ايه ياعم الحاج انت عاوز اكتر من اللى انت عملته ايه
ياعالم حرام عليكو راعو شعور الغلابه اللى زى حالاتى
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-22-2012, 10:45 AM   رقم المشاركة : [32]
smsmn8888
☆ ★ مشــرف عــام ★ ☆

مزاجي
حزين
شكراً: 1,521
تم شكره 872 مرة في 719 مشاركة

الملف الشخصي

smsmn8888 شخصية مميزة بالرابطةsmsmn8888 شخصية مميزة بالرابطةsmsmn8888 شخصية مميزة بالرابطةsmsmn8888 شخصية مميزة بالرابطةsmsmn8888 شخصية مميزة بالرابطةsmsmn8888 شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

smsmn8888 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة andria مشاهدة المشاركة
قلهم بس انتا جاي من عندي هيظبطوك علي طول هههههههه
اوع تسمع كلامة يا ابو بدر هو يجيبها واحنا نحسبه بعد التجربة والتاكد من سلامة الصنف الاول .....
التوقيع
يارب اشفي ابني يوسف يارب
ربنا موجود

من مواضيعي في هذا القسم smsmn8888

قديم 03-22-2012, 10:53 AM   رقم المشاركة : [33]
mr-a
* صياد vip بالرابطة *

مزاجي
رايق
شكراً: 3
تم شكره 92 مرة في 83 مشاركة

الملف الشخصي

mr-a صياد متألق بالرابطةmr-a صياد متألق بالرابطةmr-a صياد متألق بالرابطةmr-a صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mr-a غير متواجد حالياً

طيب الزناد دا يا استاذ اندريا ينفع للكرال برده ؟؟؟ الى هو الgtr3
التوقيع ليس الغريب هو الذي فارق الديار وودع الاهل ولكن الغريب هو الذي يجد والناس من حوله يلعبون ويصحوا والناس من حوله ينامون ويسلك درب الهدي والناس في ضلالهم يتخبطون

((فالخير كل الخير في اتباع من سلف والشر كل الشر في ابتداع من خلف))

قديم 03-22-2012, 10:55 AM   رقم المشاركة : [34]
Andria
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 444
تم شكره 820 مرة في 512 مشاركة

الملف الشخصي

Andria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr-a مشاهدة المشاركة
مغرفش صدقني
قديم 03-22-2012, 11:06 AM   رقم المشاركة : [35]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr-a مشاهدة المشاركة
بص يا باشا زناد الكرال هوه هوه كوبى بست من زناد الهانتر440 بس خامه زناد الهانتر انضف وفيه وسيله لتخفيف الزناد وتتقيله
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

قديم 03-22-2012, 03:33 PM   رقم المشاركة : [36]
صياد كبير
صياد جـديــد

مزاجي
رايق
شكراً: 8
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة

الملف الشخصي

صياد كبير صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

صياد كبير غير متواجد حالياً

[QUOTE=صياد كبير;37125]ههههههه طيب بلاش تجيبهالنا بس ممكن سؤال فني ( السوست دي مقاسات طبعا من 1 ل 9 ممكن اعرف المقاس اللي بيركب علي الهنتر 440 نمره كام انا شوفت الموقع بس ماشوفتش الهنتر 440 بيركبلها سوسته كام , ومعلش لو تقلت عليك بس ده من عشمنا فيك , ومتشكر لذوقك
باسم
شكرا ياجميل والموقع اللي انت قولته جامد اوي وانا فعلا عملت اوردر بيها وجايه في السكه انشاء الله وبعد لما توصل وتركب انشاء الله هاقعد ادعيلك هههههههه المشكله بقي في الحمام واليمام ممكن هو يدعي عليك ههههههههههههههه ومتشكر لذوقك
قديم 03-22-2012, 03:54 PM   رقم المشاركة : [37]
Andria
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

Andria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

[quote=صياد كبير;37352]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد كبير مشاهدة المشاركة
ههههههه طيب بلاش تجيبهالنا بس ممكن سؤال فني ( السوست دي مقاسات طبعا من 1 ل 9 ممكن اعرف المقاس اللي بيركب علي الهنتر 440 نمره كام انا شوفت الموقع بس ماشوفتش الهنتر 440 بيركبلها سوسته كام , ومعلش لو تقلت عليك بس ده من عشمنا فيك , ومتشكر لذوقك
باسم
شكرا ياجميل والموقع اللي انت قولته جامد اوي وانا فعلا عملت اوردر بيها وجايه في السكه انشاء الله وبعد لما توصل وتركب انشاء الله هاقعد ادعيلك هههههههه المشكله بقي في الحمام واليمام ممكن هو يدعي عليك ههههههههههههههه ومتشكر لذوقك
انشاء الله توصل بالسلامه و صدقني هتكون مستمتع بالبندقيه لابعد الحدود , انا فعلا بعد التغير مستمتع بيها جدا جدا و اتمني ان جميع الاعضاء ان يستمتعو مثلي
قديم 03-22-2012, 05:11 PM   رقم المشاركة : [38]
Omar
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 40
تم شكره 25 مرة في 13 مشاركة

الملف الشخصي

Omar صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Omar غير متواجد حالياً

السلام عليكم
اولاً ما شاء الله على البندقية :)
عندى لحضرتك كده كام سؤال :) انا عندو جامو هنتر ,هنتر فقط الجلبة بتاعتها هى هى جلبة الـ هنتر 1250 ممكن اعرف اجيب الاصلية منين ؟
أما السوسته بتاعتها هى هى السوسته بتاعت الهنتر 440 بس الفرجن بتاع اوروبا فممكن اركب عليها سوستة الهانتر بتاعت التصدير لو حضرتك برضه عندك علم اجيبها منين يبقى تمام اوى :) الاصلى برضه
عامة انا لقيتهم على الموقع اللى ذكرته هم عاملين 33.5 استرلينى السعر طبعاً غالى بس لو حسبنا ان السوست والجلب اللى فى مصر مش اصلى يبقى ده سعر مقبول
سؤال اخير الجزء الامامى بتاع النشان الامامى ده مش موجود فى الموقع "Out of Stock" هل بيتباع فى مصر وسعره
الاسئله لو استاذ اندريا مش عارفها كلها ياريت حد برضه يجيب عليها لو يعرف :) شكراً مقدماً
قديم 03-22-2012, 05:15 PM   رقم المشاركة : [39]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
اولاً ما شاء الله على البندقية :)
عندى لحضرتك كده كام سؤال :) انا عندو جامو هنتر ,هنتر فقط الجلبة بتاعتها هى هى جلبة الـ هنتر 1250 ممكن اعرف اجيب الاصلية منين ؟
أما السوسته بتاعتها هى هى السوسته بتاعت الهنتر 440 بس الفرجن بتاع اوروبا فممكن اركب عليها سوستة الهانتر بتاعت التصدير لو حضرتك برضه عندك علم اجيبها منين يبقى تمام اوى :) الاصلى برضه
عامة انا لقيتهم على الموقع اللى ذكرته هم عاملين 33.5 استرلينى السعر طبعاً غالى بس لو حسبنا ان السوست والجلب اللى فى مصر مش اصلى يبقى ده سعر مقبول
سؤال اخير الجزء الامامى بتاع النشان الامامى ده مش موجود فى الموقع "out of stock" هل بيتباع فى مصر وسعره
الاسئله لو استاذ اندريا مش عارفها كلها ياريت حد برضه يجيب عليها لو يعرف :) شكراً مقدماً

بعد اذن استاذ اندريا طبعا
كان الاستاذ كريم الكرانى منزل سوست الهانتر الاصليه الاسبانى وليست التيتن ب140 جنيه السوسته والسعر كويس
اما الجلبه فمظنش ان بتاعه ال1250 بتركب بمسمار وتقريبا انت كنت عدلت وركبت جلبه زفره او حاجه زى كده
على العموم لو معدلتش بأذن الله تلاقى الجلبه وتبقى البندقيه جامده اخر حاجه وربنا يكفيك شرها
بالتوفيق ان شاء الله

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ عادل عبده على المشاركة المفيدة:
Omar (03-22-2012)
قديم 03-22-2012, 05:25 PM   رقم المشاركة : [40]
Andria
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
بعد اذن استاذ اندريا طبعا
كان الاستاذ كريم الكرانى منزل سوست الهانتر الاصليه الاسبانى وليست التيتن ب140 جنيه السوسته والسعر كويس
اما الجلبه فمظنش ان بتاعه ال1250 بتركب بمسمار وتقريبا انت كنت عدلت وركبت جلبه زفره او حاجه زى كده
على العموم لو معدلتش بأذن الله تلاقى الجلبه وتبقى البندقيه جامده اخر حاجه وربنا يكفيك شرها
بالتوفيق ان شاء الله
زي ما عادل بيقول كده ال12250 بمسمار و مقاسها كبير قوي لا اعتقد ان هيا هيا

بالنسبه لقعدش النشان مش موجوده علي الموقع دلوقتي بس تابعهم