الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل
إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : [1]  
قديم 03-24-2012, 12:31 AM
 
amirhlal
صياد مُتـألــق
مزاجي
افكر
شكراً: 965
تم شكره 213 مرة في 155 مشاركة

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  amirhlal غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي





amirhlal صياد نشيط بالرابطةamirhlal صياد نشيط بالرابطة
افتراضي ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

الحمد الله على رزقه
النهردا طلعة ساعه قبل المغرب فى ريفنا الجميل والحمد لله
ربنا نرزقنى واق ابيض من فصيلة البلشون ودجاج ماءو4 يمام وعصفوره ورفراف شائع صياد السمك وده كان هد شوة

اما البلشون مش هتصدقونى جبته وهوا بيطير وقع مقفل فى قلب الغلة ونزلة جبته
المصغرات المرفقة
صورة-0056.jpg   صورة-0055.jpg   صورة-0054.jpg  
رد مع اقتباس مشاركة محذوفة
قديم 03-24-2012, 03:29 AM   رقم المشاركة : [2]
amr naser
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 26
تم شكره 74 مرة في 68 مشاركة

الملف الشخصي




amr naser صياد نشيط بالرابطةamr naser صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

amr naser غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

طلعه جميله تسلم ايدك
التوقيع
الا رسول الله

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 11:15 AM   رقم المشاركة : [3]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي




عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

طلعه جميله بالتوفيق ان شاء الله
الواق مبيتكلش يا استاذنا ومالوش لزمه صيده
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 12:37 PM   رقم المشاركة : [4]
sameer
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ملل
شكراً: 950
تم شكره 472 مرة في 343 مشاركة

الملف الشخصي




sameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

sameer غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

الله ينور يا امير باشا تسلم الأيادي
بس زي معادل قاللك البتاع ده مبيتاكلشي
و منتظرين باقي طلعاتك
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 01:08 PM   رقم المشاركة : [5]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠
 
مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي




كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

الله ينور يا أمير باشا .. طلعة موفقة و صيد مميز و صياد جامد ، مبروك عليك المدفع الجديد .. و بالتوفيق دائما في طلعاتك القادمة.
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 03:25 PM   رقم المشاركة : [6]
احمد فتحي
صياد متميــــز
 
مزاجي
تعبانة
شكراً: 29
تم شكره 126 مرة في 109 مشاركة

الملف الشخصي




احمد فتحي صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد فتحي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

بسم الله مشاء الله
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 04:51 PM   رقم المشاركة : [7]
amirhlal
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
افكر
شكراً: 965
تم شكره 213 مرة في 155 مشاركة

الملف الشخصي



amirhlal صياد نشيط بالرابطةamirhlal صياد نشيط بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

amirhlal غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

الواق ياكل لسبب انه طائر يتغذى على الاسماك والزواحف الصغيره وليس من الصرديات او الجوارح التى تساعد فى التواذن البيئى وطعمه جميل وهوا من فصيلة البلشون بل اخوه وارجوا مراتجعة الحلال والحرام فى الصيد هتعرفوا كويس انه بيتاكل
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 03-24-2012, 05:32 PM   رقم المشاركة : [8]
Essam Assem
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 424
تم شكره 1,075 مرة في 564 مشاركة

الملف الشخصي




Essam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Essam Assem غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

طلعة موفقة يا امير باشا وتسلم الايادى وبخصوص الواق انا مش هقول حرام او حلال ولكن هقول جربت تاكلة ولو جربت اة رايك فى طعمة ؟؟؟؟؟؟؟
صدقينى يا كريم باشا ربنا سبحانة وتعالى اختار لنا الافضل فى كل شى وانا بحكم خروجى الكثير للصيد ومع والدى رحمة الله علية منذ اكثر من عشرون سنة فتقريبا جربت اكل اغلب هذة الطيور وزى ما بيقول المثل محدش بيتعلم ببلاش
عشان كدة انا بقولك جرب تتذوق هذا الواق وساعتها حضرتك هتقول من نفسك ان هذا الطير يؤكل ام لا يؤكل
وعموما احنا منتظرين طلعات اخرى لحضرتك موفقة باذن الله تعالى
وتحياتى للجميع
التوقيع
يجب ان ندخل الى قلوبنا حب هذه الهواية التي كانت وستبقى عنوانا للرجولة وتعكس اخلاق الصياد العالية فى حياتنا اليومية وعلى هذه الصفحات الالكترونية
[SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم Essam Assem


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-11-2012, 06:47 AM   رقم المشاركة : [9]
xkhaledxmm
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
مشوش
شكراً: 998
تم شكره 139 مرة في 127 مشاركة

الملف الشخصي




xkhaledxmm صياد نشيط جدا بالرابطةxkhaledxmm صياد نشيط جدا بالرابطةxkhaledxmm صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

xkhaledxmm غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

لاااااااااة
شكل كدة حضرتك بتغيظنى بالطلعات الحلوة دى
هههههههههههههه
التوقيع
لا تتعجب من عصفور يهرب وانت تقترب منة
وفى يديك طعام لة , فالطيورعكس بعض البشر
تؤمن بأن الحرية اغلى من الخبز ..!

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-11-2012, 12:20 PM   رقم المشاركة : [10]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى

تسلم ايييييييدك ياامير باشا والله
وعلى فكره الواق ده بيقابلنى كتير ومش بارضى اضربه عشان خايف يكون مش بيتاكل
وخصوصا انه شبه ابو قردان تقريبا
فياريت حضرتك تتأكد من المعلومه
لأنه لو بيتاكل فعلا يبقى اصطاده وانا ضميرى مرتاح
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
القصة بدات منذ ساعة ولادة الطفل احمد عبد العليم الموضوعات العامة 5 03-31-2017 11:23 PM
طلعة ساعة اليوم moorg صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 35 08-15-2012 05:03 AM
ساعة قبل المغرب على النيل amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 9 06-11-2012 05:55 AM
طلعة الساعة 5 بعد الفجر فى الريف amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 6 05-27-2012 11:20 AM
رحلة الى الريف المصرى مؤنس محمد صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 11 10-24-2011 06:00 AM


الساعة الآن 07:38 AM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team