الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > مطبــخ الصيادين

مطبــخ الصيادين قسم خاص بطرق الطبخ للعديد من الأكلات.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 04-04-2012, 07:01 PM   رقم المشاركة : [11]
أبوذيب
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 2,045
تم شكره 980 مرة في 570 مشاركة

الملف الشخصي

أبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أبوذيب غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طبق خرشوف الصلح خير

تسلم إيدك يا حاج عرفة، فعلا كبير بخلقك وذوقك وعلمك ورحمتك بإخوانك الصغير ..

يا حاج نفسي في صنية كنافة بالموز (طمعت بقه هههههه)
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 04-04-2012, 07:23 PM   رقم المشاركة : [12]
الحاج
قنـــاص

مزاجي
افكر
شكراً: 507
تم شكره 605 مرة في 345 مشاركة

الملف الشخصي

الحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الحاج غير متواجد حالياً

بسم الله ايمن باشا بالموز دى بتعتك وانت الي هتعملها ورجائ متخليش الحاجة تساعدك وتصورها وتعرضها علينا انا الي مستنى قبل ان انسى الاسطى محمد عملى جراب ولا نستونى وكذا المنجلة الله يكرمك اشكر صاحب السبق فى تنفيذ الكاتم وعلى فكرة انت فاكر الحديث بخصوص الكواتم الي دار وقلت لحضرتك الموضوع كلة بيختزل فى صنع شكمان العربية والاقرب لهذا الكلام الكاتم الذى عرض فى موضوع الكرال ودة من الممكن ان يجعلة ك كاتم الحى تماما لاصوت بء مش اكثر حلوة بء مش كدة كل الاحترام لاستذنا ابو زيب
التوقيع بسم الله اللهم حببنى فى عبادتك وحبب عبادك فى

قديم 04-04-2012, 07:33 PM   رقم المشاركة : [13]
أبوذيب
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 2,045
تم شكره 980 مرة في 570 مشاركة

الملف الشخصي

أبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أبوذيب غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحاج مشاهدة المشاركة
بسم الله ايمن باشا بالموز دى بتعتك وانت الي هتعملها ورجائ متخليش الحاجة تساعدك وتصورها وتعرضها علينا انا الي مستنى قبل ان انسى الاسطى محمد عملى جراب ولا نستونى وكذا المنجلة الله يكرمك اشكر صاحب السبق فى تنفيذ الكاتم وعلى فكرة انت فاكر الحديث بخصوص الكواتم الي دار وقلت لحضرتك الموضوع كلة بيختزل فى صنع شكمان العربية والاقرب لهذا الكلام الكاتم الذى عرض فى موضوع الكرال ودة من الممكن ان يجعلة ك كاتم الحى تماما لاصوت بء مش اكثر حلوة بء مش كدة كل الاحترام لاستذنا ابو زيب
خلاص مش عاوز ههههههههههههههههه ده تدبيس ، حاضر من عيوني بس لازم أم حبيبة تشرف وأنا أعمل بإيدي ماشي ولازم ابن الوز يكون عوام علشان أبوي كان بيعملها في رمضان تحفة ربنا يبارك في عمره وفي عمرك يا حاج .

وأنا مقدرش أنساك والله وقلت للاسطى محمد ومنتظر الاسطى محمد يخلص وعلطول اتصل على حضرتك، وإن شاء الله منتظر عضو واحد للمنجلة الرابعة ، وأنفذ على طول .

وبخصوص الكاتم عندي قطعة أرت لون هعمل عليها تجارب جريئة شويا ، بفكرة تسريب الهواء وإضعافه قبل الخروج من الكاتم ونشوف النتيجة .

وتقبل وافر الاحترام والتقدير