الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 04-06-2012, 01:46 AM   رقم المشاركة : [11]
Amin Hegazy
قنــاص متألق

مزاجي
رايق
شكراً: 416
تم شكره 1,126 مرة في 883 مشاركة

الملف الشخصي

Amin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amin Hegazy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: وسع لى معرفتى باستخدام االحاسب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحاج مشاهدة المشاركة
بسم الله--ههههههههئ طيب لماتجى وامسكك يحجازى هملصلك ودانك دى اسمها طريقة الشرح بطريقة اليل واخرة طيب ماشى ياصاحبى يافرش
يا حاج وداني أهي ملص برحتك هو انا اقدر أقول حاجه ههههههههه
وبعدين اذا وجد الماء بطل التيمم الاستاذ/ جامو دخل يبقى انفد بجلدي انا واحافظ على وداني واجري
التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم Amin Hegazy

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 04-06-2012, 02:05 AM   رقم المشاركة : [12]
الحاج
قنـــاص

مزاجي
افكر
شكراً: 507
تم شكره 605 مرة في 345 مشاركة

الملف الشخصي

الحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطةالحاج صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الحاج غير متواجد حالياً

بسم الله شكرا لاخى الكريم جامو وشكرا لحبيى الغالى احمد على اهتمامة بطلب اخوة الكبير وشكرا لحجازى المشاكس
التوقيع بسم الله اللهم حببنى فى عبادتك وحبب عبادك فى

قديم 04-06-2012, 02:09 AM   رقم المشاركة : [13]
Amin Hegazy
قنــاص متألق

مزاجي
رايق
شكراً: 416
تم شكره 1,126 مرة في 883 مشاركة

الملف الشخصي

Amin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amin Hegazy غير متواجد حالياً

اقتباس:
بسم الله شكرا لاخى الكريم جامو وشكرا لحبيى الغالى احمد على اهتمامة بطلب اخوة الكبير وشكرا لحجازى المشاكس

والله لا مشاكس ولا حاجه يا حاج دي محبه بس والله ياحاج
التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم Amin Hegazy

قديم 04-06-2012, 02:15 AM   رقم المشاركة : [14]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول
شكراً: 300
تم شكره 419 مرة في 229 مشاركة

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy مشاهدة المشاركة
يا حاج وداني أهي ملص برحتك هو انا اقدر أقول حاجه ههههههههه
وبعدين اذا وجد الماء بطل التيمم الاستاذ/ جامو دخل يبقى انفد بجلدي انا واحافظ على وداني واجري
ههههههههههه الله يسامحك انا تلميذ والواحد بيتعلم كل يوم جديد والله
وكمل شرح لا اوصي عليك الحج عرفه وانت حر , وخاف على ودانك بقى
قديم 04-06-2012, 02:30 AM   رقم المشاركة : [15]
احمد عبد العليم
قنــاص مُخضرم

مزاجي
تعبان
شكراً: 648
تم شكره 580 مرة في 441 مشاركة

الملف الشخصي

احمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطةاحمد عبد العليم عضو هام جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد عبد العليم غير متواجد حالياً

اقتباس:
بسم الله قبل كل شئ انا شاكر لك تفضلك بالاهتمام وسرعة الاستجابة بس كدة ياستاذ احمد انت اخذتنى معك الى غرفة التشريح وقلتلى الجهاز الهضمى للانسان امامك يتكون من الفم والبلعوم والمرئ والاثنى عشر والمعدة والامعاء والمسثقيم وفتحة الاست ابوحميد انا عشمان تعرفنى وتفهمنى بالتفصيل اىتقص على انت قبل وضع المكونات المقرونة بتعريفات اولية مختصرة كما بالكتيبات قبل الغوص فى هذة الاحشاء ان تشرح لى على سبيل المثال ان الفم يتكون من اسنان وعددها كذا وفوائدها قواطع كذا وانياب وعددهاكذا وفوائدهاالتمزيق كذا وضروص وفوائدها الطحن كذا والكل يتكون من العظام بداخلها مجسات اواعصاب وهى مكسوة بطبقة المينا وفوائد طبقة المينة الحماية وكذا ثم تنقلنى الى الغدد التى تفرز اللعاب وفوائدة لتسهيل عملية المضغ وتحريك وسهولة عملية البلع والسان وما يحوية من خملات تميزطعم الحلو والمر وطعم الحادق واماكن تواجدهم بخارطة السان ابوحميد انا لااقلل من معرفتك ولكن اريد ان اعرف استعمالة بدقة وشرح زميل لى فهمة قريب لعقليتى واتمنى ان تكون وصلت فكرة طلب التعلم والله انت انسان فوق الممتاز ولكنى طماع فى طلب العلم مش عارف دى تخاريف السن ولا اية ابوحميد انا احبك فى الله

هههههههههههههههه ربنا يديك الصحه يا حاج عرفه وحاضر ان شاء الله يكون فى تفصيل كامل
التوقيع
" كن في الحياة كعابر سبيل واترك وراءك كل أثر جميل فما نحن في الدنيا إلا ضيوف وما
على الضيوف إلا الرحيل "

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم احمد عبد العليم