الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 04-21-2012, 04:20 PM   رقم المشاركة : [11]
Yousef A. Raafat
صياد مُـخضرم

مزاجي
مستمتع
شكراً: 239
تم شكره 298 مرة في 220 مشاركة

الملف الشخصي

Yousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Yousef A. Raafat غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شكر واجب وسعاده ومفاجئه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymank2 مشاهدة المشاركة
اولا. الشكر واجب للاستاذ كريم الكرنى على المصداقيه والالتزام الحمد لله تم استلام الاسكوب البوشنال النهارده الف شكر ليك يا استاذ كريم على مجهوداتك العاليه فى خدمه الرابطه واعضائها وحمايه زملائك من جشع التجار.

ثانياّ . السعاده بالتعرف على شخصيه محترمه زى أ.سيلفر5000 الى سلمنى السكوب بجد انا مبسوط انى اتعرفت على شخصيه محترمه زيك.

ثالثا المفاجئه ان الاستاذ سيلفر 5000 كان معه شخصيه تانيه نفسى كنت اشوفها وهو صاحب الرجوله والجدعنه أ.عادل عبده اللقاء كان سريع وكان كله راجع من الشغل تعبان انشاء الله اشوفك مره تانيه على خير ياعادل ويكون فى وقت اكبر من كده.
الله يخليك يا ايمن باشا ده بس من ذوق سعادتك و الشرف فعلا كان ليا انا , و على فكرة انا اللى كان نفسى نقعد مع بعض اكتر من كدة بس فعلا كان باين علينا كلنا الارهاق بعد يوم شغل طوييييل , على فكرة انا أحمد رأفت بس تم تعديل الاكونت للاسم الحالى Yousef A. Raafat
التوقيع
أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن سيدنا محمد رسول الله
و أن عيسى بن مريم عبد الله و رسوله و أنه روح الله و كلمته ألقاها إلى مريم البتول
و أن الجنة حق و أن النار حق

من نصائح عميد الصيادين ( م. طلعت بخيت ) : من اهم العوامل المتحكمة فى نتيجة طلعة الصيد البرى حالتك المزاجية و مدى تركيزك و مدى صفاء ذهنك و كونك نايم قبلها كويس و لا لأ و اهم من كل ده الرزق المكتوب لك

م. أحمد رأفت ( العضو : Silver_5000 سابقاً )

من مواضيعي في هذا القسم Yousef A. Raafat

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 04-21-2012, 04:38 PM   رقم المشاركة : [12]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef a. Raafat مشاهدة المشاركة
الله يخليك يا ايمن باشا ده بس من ذوق سعادتك و الشرف فعلا كان ليا انا , و على فكرة انا اللى كان نفسى نقعد مع بعض اكتر من كدة بس فعلا كان باين علينا كلنا الارهاق بعد يوم يوم شغل طوييييل , على فكرة انا أحمد رأفت بس تم تعديل الاكون للاسم الحالى yousef a. Raafat

يا عم أحمد رأفت أنا مش قلت لك متخودش عادل عبده معاك في حتة تاني !!

الراجل بدأ " يتصيت " و كدة مش كويس علينا ههههههههههههه

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ كريم الكراني على المشاركة المفيدة:
Yousef A. Raafat (04-21-2012)
قديم 04-21-2012, 04:51 PM   رقم المشاركة : [13]
Yousef A. Raafat
صياد مُـخضرم

مزاجي
مستمتع

الملف الشخصي

Yousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطةYousef A. Raafat صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة

معلش يا كيمو الولد زى ابننا برضه و عايز يتشهر , يلا كله بثوابه
التوقيع
و أن عيسى بن مريم عبد الله و رسوله و أنه روح الله و كلمته ألقاها إلى مريم البتول

من نصائح عميد الصيادين ( م. طلعت بخيت ) : من اهم العوامل المتحكمة فى نتيجة طلعة الصيد البرى حالتك المزاجية و مدى تركيزك و مدى صفاء ذهنك و كونك نايم قبلها كويس و لا لأ و اهم من كل ده الرزق المكتوب لك

قديم 04-21-2012, 04:57 PM   رقم المشاركة : [14]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousef A. Raafat مشاهدة المشاركة
مممممممممممممممم .. طويب .. ماشي الحال
قديم 04-22-2012, 12:48 AM   رقم المشاركة : [15]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي

عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة

بقى كده يا كيمو ماشى يانجم
بس خلى بالك انا متسيط والحمد لله وبعدين المفروض انت اللى تسيطنى مش توقفلى فى نص مشوارى للشهره كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousef A. Raafat مشاهدة المشاركة
حبيبى يابو يوسف طول عمرك خيرك عليا والله
بس اسم الاكونت مش جامد برده
كنت خليته احمد ابو يوسف
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده

قديم 04-22-2012, 12:59 AM   رقم المشاركة : [16]
Yousef A. Raafat
صياد مُـخضرم

مزاجي
مستمتع

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
حبيبى يابو يوسف طول عمرك خيرك عليا والله
بس اسم الاكونت مش جامد برده
كنت خليته احمد ابو يوسف
عاجبنى اسم الاكونت , اطلع منها انت
التوقيع