الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 04-28-2012, 06:56 PM   رقم المشاركة : [21]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي

ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اخيرا فكيت الكرال والجامو الهنتر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
حبيب قلبى ابوبدر باشا بعد التحية.
هيص ياعم معاك 2 عادل واحد فى مصر واحد فى اسكندرية مين قدك يابرنس.
انت عارف انا ماعرفتش انام امبارح بسبب عملية عدم تعليق الزناد مع البستم.
مش قولتلك امبارح ان عندى احساس ان التجار بيغيروا السوست علشان يريحوا دماغهم وفى نفس الوقت برده حيبيعوا السوست التركى للناس اللى معندهاش فكرة بأسعار خيالية وحيقلولهم انها غالية لأنها تركى أصلى مش مصرى.......
خاللى عدولة بقى يعملك دليل وحدافة لما تيجى تغير السوستة مرة ثانية وده حيضبط معاك البندقية اكثر. حيقلل رد الفعل وحيزيد من دقة البندقية. ومتنساش تبقى تكلمنى بعد التعديل مش علشان معاك عادل القاهرة تنسى عادل اسكندرية.
خالص تحياتى للجميع.
ياباشا انت الخير والبركه والاستاذ الكبير هو فعلا عادل اكد كلامك بالنسبه ان التجار بيغيرو السوسته
وانا هركب السوسته اللى طالعه من الجامو ال440 فى الكرال لانها لسه جديدة بس فيها انحناء بسيط وهقولك على النتيجه
شكرا لتعاونك وبعتذر على الوش والازعاج اللى عملتهولك امبارح ههههههههه
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 04-28-2012, 08:50 PM   رقم المشاركة : [22]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي

عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
ح ومتنساش تبقى تكلمنى بعد التعديل مش علشان معاك عادل القاهرة تنسى عادل اسكندرية.
خالص تحياتى للجميع.
انت الاصل والاستاذ يا عادل باشا ومش هنسى افضالك عليا ابدا ولو فى الف عادل
هيفضل بشمهندس عادل احمد هوه الاصل
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده

قديم 04-29-2012, 05:38 AM   رقم المشاركة : [23]
adel152
صياد متميــــز

مزاجي
رايق
شكراً: 214
تم شكره 176 مرة في 106 مشاركة

الملف الشخصي

adel152 صياد نشيط بالرابطةadel152 صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

adel152 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
ياباشا انت الخير والبركه والاستاذ الكبير هو فعلا عادل اكد كلامك بالنسبه ان التجار بيغيرو السوسته
وانا هركب السوسته اللى طالعه من الجامو ال440 فى الكرال لانها لسه جديدة بس فيها انحناء بسيط وهقولك على النتيجه
شكرا لتعاونك وبعتذر على الوش والازعاج اللى عملتهولك امبارح ههههههههه
يابوبدر مافيش أعتذار بين الاخوة. وياريت تزعجنى ياعم كل يوم كفاية الواحد يسمع صوتك.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
انت الاصل والاستاذ يا عادل باشا ومش هنسى افضالك عليا ابدا ولو فى الف عادل
هيفضل بشمهندس عادل احمد هوه الاصل
ياعدولة الفضل لله وحده واحنا هنا كلنا أخوات. وأن شاء الله ربنا يهدى أوضاع البلد شوية وانا حأعملكم زيارة مفاجأة يوم خميس عند الاستاذ محمود شلبى علشان أغلس عليكوا شوية.
تحياتى للجميع.
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم adel152

قديم 04-29-2012, 02:52 PM   رقم المشاركة : [24]
Essam Assem
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 424
تم شكره 1,075 مرة في 564 مشاركة

الملف الشخصي

Essam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطةEssam Assem شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Essam Assem غير متواجد حالياً

الله ينور يا ابو بدر وخلى بالك الفك اسهل بكتير جدا من التركيب هههههههه
انا تقريبا فاكك كل البنادق اللى عندى واجى يا ريس عند التركيب واكسل وفى الاخر ادبس امير سعد معاى فى تركيبهم ههههههه وادى صورة من الواقع

بالمناسبة المنجلة دية اللى عملهالى اخى وصديقى الاستاذ امين حجازى وبفكرة العبقرى الاستاذ ايمن ابو ذيب
وتحياتى للجميع
التوقيع
يجب ان ندخل الى قلوبنا حب هذه الهواية التي كانت وستبقى عنوانا للرجولة وتعكس اخلاق الصياد العالية فى حياتنا اليومية وعلى هذه الصفحات الالكترونية
[SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم Essam Assem

قديم 04-29-2012, 03:11 PM   رقم المشاركة : [25]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي

عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة
الله ينور يا ابو بدر وخلى بالك الفك اسهل بكتير جدا من التركيب هههههههه
انا تقريبا فاكك كل البنادق اللى عندى واجى يا ريس عند التركيب واكسل وفى الاخر ادبس امير سعد معاى فى تركيبهم ههههههه وادى صورة من الواقع

بالمناسبة المنجلة دية اللى عملهالى اخى وصديقى الاستاذ امين حجازى وبفكرة العبقرى الاستاذ ايمن ابو ذيب
وتحياتى للجميع

فك انت ياريس ولا يهمك ولو عاوز اى حاجه فى التقفيل اخوك موجود
واتحت امرك انى تايم
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده

قديم 06-06-2012, 04:48 AM   رقم المشاركة : [26]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

الله ينور يا ابو بدر .. و أدينا ضمنا الصيانة المجانية للبنادق بتاعتنا هههه
تسلم ايدك يا كبير و خطوة رائعة و جريئة.