الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 09-30-2011, 04:02 PM   رقم المشاركة : [21]
Amr Axel
* صياد vip بالرابطة *

مزاجي
ساخر
شكراً: 587
تم شكره 569 مرة في 394 مشاركة

الملف الشخصي

Amr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amr Axel غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مــبــادرة يــلا نــركــب عــجــل تــانــي ( ارجو من الجميع الدخول و ابداء الرأي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mman2005 مشاهدة المشاركة
هى فكرة جميلة جداً وانا بصراحة عايز أعملها علشان أنزل الكرش، يا ريت تنتشر فى القاهرة على الأقل هتقلل الزحام جداً، والواحد يقدر يقضى طلباته ومشترياته بيها فى الأماكن القريبة، أنا عن نفسى كنت هشنرى عجلة بس صاحبها كان فى المعادى وبينى وبينه 20 كيلوا وكسلت أروحله، والله أنا من شوية كنت بتفرج على قناة ناشونال جعرافيك أبو ظبى وحسيت أننا فى مصر مش عايشين، برة بيفكروا بطريقة تقهر المستحيل وأصعب الحاجات بيلاقولها حلول، عندنا مش عارفين لحد دلوقتى نحل أبسط مشاكلنا، يلا نعمل المبادرة دى وننشرها على الفيس بوك، محتاجنها تنتشر فى القاهرة بالذات.
انا فعلا عملت المبادرة ع الفيس و اهو اللينك
http://www.facebook.com/pages/%D9%8A...11233682269618

و اتمني ان الجميع يساعدني ع نشره

و للاسف احنا عندنا حلول لحاجات كتيير جدا و جاهزة و واقفة ع التنفيذ فقط لكن بنكبر دماغنا و بنعقدها و مش بنرضي ننفذها
بالرغم اننا عندنا حاجات كتيير تساعدنا سواء عقول او موارد لكن الناس بتحب تكبر دماغها
يعني هدي مثل بسيط لو جيت تقول لواحد يلا ناخد دورة اسعافات اولية او دفاع مدني هيقولك يا عم كبر دماغك هنعمل بيها ايه و ايه الهبل اللي بتقوله ده
انما لو تقوله تعالي نروح نلعب دور بلايستيشن تلاقي جري معاك يعني من الاخر بيجي في الهايفة و يتصدر

و نتمني انها تنتشر عشان نخف الزحام شوية و خاصة في وقت المدارس و العربيات اللي بتتكدس عند المدارس و الجامعات و الاشغال
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها