الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 08-28-2012, 07:02 AM   رقم المشاركة : [11]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول
شكراً: 300
تم شكره 419 مرة في 229 مشاركة

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أتحاصرت فى السيدة عائشة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedalim مشاهدة المشاركة
لالالالالا ليه كده جامو هما بردو بنادمين بس ممكن يتحبسو وتعلقو فى السجن والكلام ده ولكن انا معاك لو الحكومه نزلت تلمهم وهما حولى يتعدو على الحكومه فى الحاله دى يموتهم على طول
ياحمد دول مفسدين في الارض يعني دا جزاءهم في الشرع,و الواحد فيهم حياته كلها مخدرات وصياعه وسب الدين على لسانه كانه صباح الخير, وبلطجه وخاربين البلد دول لو واحد فيهم مات هنخسر حاجه؟ وانت متخيل انه لما بيدخل السجن هيطلع كويس؟ دا بيطلعوا اوسخ من الاول
والله انا شايف انه ينزل قانون اي عركة الشرطه تنزل تضرب نار على اي واحد يحمل سلاح ابيض او ناري فورا في مكانه, لان معلش في الكلمه المحترم مش هيتعارك بمطوه او بسيف ويوقف شارع ومنطقه كامله زي ما حصل مع اخونا الجنرال
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-28-2012, 07:08 AM   رقم المشاركة : [12]
Gamo
واحد من الناس

مزاجي
مشغول
شكراً: 300
تم شكره 419 مرة في 229 مشاركة

الملف الشخصي

Gamo تم تعطيل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Gamo غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* مشاهدة المشاركة
طيب تصدق و تؤمن بأيه انا كنت بقى فالسيدة ساعتها و معايه بندقية رش يعني كان هيبقى وضعي ايه ساعتنها لو اتمسكت و عليها تلسكوب او المجموعه الى بتقول عليها قابلتني هموت فطيس بلا سبب
انا منزلتش السيده قبل كده ومعرفش المكان هناك عامل ازاي بس هل هو مكان مناسب للصيد؟
انا بشوف رحلات صيد لاخوه كتير هنا بعيده عن المناطق السكنيه ايه المانع انك تصطاد في مكان زي كده
دا بالاضافه انا شايف انه غلط اساسا الواحد ينزل ببندقيه في مكان سكني ويصطاد لانه هيسبب قلق وخوف الناس منه, دا غير احتمال ان الرشه ممكن تيجي في بنآدم
ومتعة الصيد اساسا انك تبقى منعزل عن الناس وتعرف تمارس الهواية بروقان
وحتى لو مكنتش نازل هناك تصطاد ورايح لواحد صاحبك طيب ايه الي يخليك تنزل ببندقيه في ايدك؟ لو رايح تصلحها او في حاجه كنت على الاقل حط البندقيه في جراب لان انا لو ظابط ونزلت عركه وشوفت واحد ماسك بندقيه هاخده اول واحد!
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Gamo على المشاركة المفيدة:
قديم 08-28-2012, 12:45 PM   رقم المشاركة : [13]
Amin Hegazy
قنــاص متألق

مزاجي
رايق
شكراً: 416
تم شكره 1,126 مرة في 883 مشاركة

الملف الشخصي

Amin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amin Hegazy غير متواجد حالياً

الحمد لله على سلمتك يا دكتور ابراهيم انت اليومين دول الموضيع مش متضبطه معاك ليه هههههههه
التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم Amin Hegazy

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Amin Hegazy على المشاركة المفيدة:
قديم 08-28-2012, 03:55 PM   رقم المشاركة : [14]
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamo مشاهدة المشاركة
انا منزلتش السيده قبل كده ومعرفش المكان هناك عامل ازاي بس هل هو مكان مناسب للصيد؟
انا بشوف رحلات صيد لاخوه كتير هنا بعيده عن المناطق السكنيه ايه المانع انك تصطاد في مكان زي كده
دا بالاضافه انا شايف انه غلط اساسا الواحد ينزل ببندقيه في مكان سكني ويصطاد لانه هيسبب قلق وخوف الناس منه, دا غير احتمال ان الرشه ممكن تيجي في بنآدم
ومتعة الصيد اساسا انك تبقى منعزل عن الناس وتعرف تمارس الهواية بروقان
وحتى لو مكنتش نازل هناك تصطاد ورايح لواحد صاحبك طيب ايه الي يخليك تنزل ببندقيه في ايدك؟ لو رايح تصلحها او في حاجه كنت على الاقل حط البندقيه في جراب لان انا لو ظابط ونزلت عركه وشوفت واحد ماسك بندقيه هاخده اول واحد!

مهو انا كنت رايح بجرابها و مكنتش بصطاد بس الحمد لله ربنا ستر
التوقيع

هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* على المشاركة المفيدة:
Gamo (08-28-2012)
قديم 08-28-2012, 03:56 PM   رقم المشاركة : [15]
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy مشاهدة المشاركة
الحمد لله على سلمتك يا دكتور ابراهيم انت اليومين دول الموضيع مش متضبطه معاك ليه هههههههه

انا اليومين دول شغال خيال للبلطجية فيه شئ كده بيجذب مثيري الشغب هع هع
التوقيع

هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM