الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

موضوع مغلق

قديم 09-14-2012, 04:20 PM

samraghost
صياد مجتهــد
مزاجي
ملل
شكراً: 41
تم شكره 86 مرة في 54 مشاركة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  samraghost غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي

samraghost صياد فعال بالرابطة

افتراضي ماعلش بقى بما ان الكلام كتر

بسم الله الرحمن الرحيم

ماعلش انا عارف ان العنوان غريب شويه بس فعلا بقى بما ان الكلام كتر عن اول وانضف وارقى منتدى صيد فى مصر ولو ماكنش فى الدول العربيه كلها احب بقى اقول الى فى نفسى

ياجدعان سيبوا الى يتكلم يتكلم وبعدين اكيد كلنا عارفين ان دى سنه الحياه واى حد ناجح لازم يقابل الحاقد والحسود والى عاوز يشده لتحت عشان يبقى زيه واقل منه واكبر دليل على نجاح الرابطه ان كل الناس المحترمه سابت اى حته كانت فيها وانتمت للرابطه ماعلش اسمحولى بالرغم من انكم قفلتوا الكلام فى الموضوع ده بس احب اقول انى واحد من الناس الى كنت مخنوق فى منتدى الصيد فى مصر وياما صوتنا اتنبح ان المنتدى اتحول لسوق سلاح من كل نوع وشكل لكن ولا حد كان بيهتم لانهم كانوا عارفين ان كل الى بقى يخش المنتدى عشان المجال ده والى بيدخل عشان هوايه الصيد فعلا عدد قليل ولو منعوا الكلام ده هايتكشفوا طبعا وفى الاخر يجى مشرف ولا يعرف حاجه عن الاشراف يمسح فى مواضيع ويرد على الناس باسلوب وحش فى اللحظه دى لما عمل معايا كده قررت انسحب واعلق مشاركاتى نهائى فى نفس الوقت الى عضو محترم جدا هنا فى الرابطه قالى كل الناس المحترمه سابته وانضمت للرابطه وماكنتش اعرف بصراحه وكنت مستغرب جدا انى مابقتش اشوف الناس المحترمه دى ولا مواضيعها الجميله وعرفت انهم متجمعين هنا فى احلى منتدى متخصص فى الهوايه بجد مش فى السكاكين والمطاوى والمسدسات الى بتتفتح

ماعلش اقول حاجه انا حاسسها بجد يا جماعه ممكن تكون صح وممكن تكون غلط والله اعلم انا حاسس ان من كتر ما الحاجات دى بقت تتعرض الاسلحه البيضا يعنى والمسدسات وخلافه واكيد الى بيخش يتابع الحاجات دى بلطجيه وناس مجرمين انا حاسس انهم لما شافوا اسعار البنادق ولقوا انها حاجه تستاهل تابعوا الاعضاء الى اتعرضوا لسرقات كتير وكادوا ان يقتلوا لولا ستر ربنا وعرفوا مواعيد واماكن الصيد بتاعتهم من المواضيع السابقه واتعرضوا للسرقه على ايدهم على فكره والله الكلام الى بقوله ده مش بعيد لكن فى الاخر بقول الله اعلم ممكن يكون احساسى صح وممكن يكون غلط

ملحوظه بس الموضوع الى اتمسح ليه هناك كنت عامله عن تجاره الكلاب وانها حرام وكنت مستشهد بحديث عن رسولنا الكريم واتمسح الموضوع ولما استفسرت فى موضوع تانى المشرف الى دماغه عاليه قالى ممنوع كتابه مواضيع دينيه محسسنى انى بحرض على فتنه ولا بسىْ لدين تانى ولا حاجه وبدل مايمسح موضوع واحد عارض فيه سكينه ولا سنجه للبيع ممكن بلطجى يشتريها بيمسح موضوع ممكن يكون فيه خير للناس

اسف على الكلام والرغى الكتير ده بس انا كده استريحت انى طلعت الى جوايا
التوقيع
يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

مشاركة محذوفة
3 أعضاء قالوا شكراً لـ samraghost على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 04:34 PM   رقم المشاركة : [2]
SHADOW
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 35 مرة في 19 مشاركة

الملف الشخصي

SHADOW صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

SHADOW غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ماعلش بقى بما ان الكلام كتر

الأخ الفاضل كل من يريد أن يحترم نفسه يجب أن يبتعد تماما عن مثل هذه المنتديات ويا ريت يغيروا أسم المنتدى ويسموه منتدى وكاله البلح أنا بصراحه معرفتش شخصيات محترمه وأداره ممتازه الا لما سجلت هنا على الرابطه بجد رابطه الصيد والرمايه للشخصيات المحترمه وأصحاب الهوايه الحقيقيه مش ذى منتدى وكاله البلح لكل ما هو شمال... وشكرا
التوقيع أذا لم تعرف اين تذهب فكل الطرق تفى بالغرض

مشاركة تمت مراقبتها
3 أعضاء قالوا شكراً لـ SHADOW على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:04 PM   رقم المشاركة : [3]
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

انا فاكر الكلام ده كان من سنه تقريبا لما سبت الصيد فى مصر و انتقلت هنا بس هو فى حاجه حصلت تانى ؟ اشمعني دلوقتى الحوار ده اتفتح ؟
التوقيع

هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM

مشاركة تمت مراقبتها
قديم 09-14-2012, 05:11 PM   رقم المشاركة : [4]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي

ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* مشاهدة المشاركة
انا فاكر الكلام ده كان من سنه تقريبا لما سبت الصيد فى مصر و انتقلت هنا بس هو فى حاجه حصلت تانى ؟ اشمعني دلوقتى الحوار ده اتفتح ؟
ههههههههههه صح النوم يا دكتور امبارح كان فيه موضوع فى منتدى الصيد يتهم فيه الادارة هنا بالغش وخداع الاعضاء والتربح منهم وان الموضوع ذاد عن حدة باعتبارهم الجهه المسؤله عن المنتديات وحمايه المستهلك وان كل العروض وهميه والبضاعه فيها مشاكل
فايه رأيك فى الكلام ده
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ابو بدر على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:13 PM   رقم المشاركة : [5]
Amin Hegazy
قنــاص متألق

مزاجي
رايق
شكراً: 416
تم شكره 1,126 مرة في 883 مشاركة

الملف الشخصي

Amin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطةAmin Hegazy عضو هام بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amin Hegazy غير متواجد حالياً

بعد اذن السادة الاعضاء الافاضل من حق كل عضو يقول رايه ويعرضه لكن أرجو عدم التجريح في احد أو توجيه اهانات إلى احد وفقا لسياسه المنتدى مهما حدث من خلاف أو شقاق ففي النهاية تجمعنا هوايه واحده وهي الصيد والرماية
والهدف من المنتدى هو تبادل الخبرات والارتقاء بهذه الهواية وليس الدخول في مشاحنات مع أحد

التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم Amin Hegazy

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Amin Hegazy على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:23 PM   رقم المشاركة : [6]
الــعـربـى
قنــاص مُخضرم

مزاجي
مصدوم
شكراً: 464
تم شكره 707 مرة في 510 مشاركة

الملف الشخصي

الــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الــعـربـى غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
ههههههههههه صح النوم يا دكتور امبارح كان فيه موضوع فى منتدى الصيد يتهم فيه الادارة هنا بالغش وخداع الاعضاء والتربح منهم وان الموضوع ذاد عن حدة باعتبارهم الجهه المسؤله عن المنتديات وحمايه المستهلك وان كل العروض وهميه والبضاعه فيها مشاكل
فايه رأيك فى الكلام ده
ابو بدر حبيبى سيبك
عرضنا وحش ياريت ما يخدوش منه احنى كدبين وكرنيهاتنا حمصى بلاش تطلوبها ولا ايييييييييييييييييييييييييييييييييه ابعدووووووووووووووا عن الناس الوحشه
احنى محتاجين وعايزين نعمل زى ما هما عملو يا ابو بدر ايه رايك تبطل شغل الدعايه والاعلانات وانا هقفل شركه المقاولات ونعملنا منتدى للسلاح فكره صح
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه واحشانى ردودك يا ابو بدر
التوقيع
فَدَعَا رَبَّهُ أَنِّي مَغْلُوبٌ فَانْتَصِرْ
وحسبنا الله ونعم الوكيل

من مواضيعي في هذا القسم الــعـربـى

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ الــعـربـى على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:34 PM   رقم المشاركة : [7]
samraghost
صياد مجتهــد

مزاجي
ملل
شكراً: 41
تم شكره 86 مرة في 54 مشاركة

الملف الشخصي

samraghost صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

samraghost غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* مشاهدة المشاركة
زى ما الاستاذ بدر قال كده يا جنرال اقرأ رده وانت تعرف ايه الى حصل وزى ماقال ايه رايك فى الكلام ده بس الحمد لله ان ده حصل عشان الى انا قلته ده كان جوايه من زمان وكان نفسى اقوله
التوقيع
يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ samraghost على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:40 PM   رقم المشاركة : [8]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي

ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الــعـربــى مشاهدة المشاركة
ابو بدر حبيبى سيبك
عرضنا وحش ياريت ما يخدوش منه احنى كدبين وكرنيهاتنا حمصى بلاش تطلوبها ولا ايييييييييييييييييييييييييييييييييه ابعدووووووووووووووا عن الناس الوحشه
احنى محتاجين وعايزين نعمل زى ما هما عملو يا ابو بدر ايه رايك تبطل شغل الدعايه والاعلانات وانا هقفل شركه المقاولات ونعملنا منتدى للسلاح فكره صح
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه واحشانى ردودك يا ابو بدر
والله يا عربى ربنا يعلم انا كنت مشغول جدا وعندى شغل بسلمه بس حرقو دمى بالكلام ده
ماقولتليش عملت ايه بالعموله الاخيرة بتاعت الرش الصينى اللى بعناها للاعضاء
انا عن نفسى حجزت فيلا فى لندن قدام ساعه بج بن هههههههههههههههههههه
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ابو بدر على المشاركة المفيدة:
قديم 09-14-2012, 05:43 PM   رقم المشاركة : [9]
الــعـربـى
قنــاص مُخضرم

مزاجي
مصدوم
شكراً: 464
تم شكره 707 مرة في 510 مشاركة

الملف الشخصي

الــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الــعـربـى غير متواجد حالياً

اقتباس:
والله يا عربى ربنا يعلم انا كنت مشغول جدا وعندى شغل بسلمه بس حرقو دمى بالكلام ده
ماقولتليش عملت ايه بالعموله الاخيرة بتاعت الرش الصينى اللى بعناها للاعضاء
انا عن نفسى حجزت فيلا فى لندن قدام ساعه بج بن هههههههههههههههههههه

لايا معلم انا اشتريت شليه تحت برج ايفل فى فرنسا ابقى زورنى هناك منتظرك ههههههههههههه
التوقيع
فَدَعَا رَبَّهُ أَنِّي مَغْلُوبٌ فَانْتَصِرْ
وحسبنا الله ونعم الوكيل

من مواضيعي في هذا القسم الــعـربـى

مشاركة تمت مراقبتها
قديم 09-14-2012, 05:44 PM   رقم المشاركة : [10]
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

Wink رد: ماعلش بقى بما ان الكلام كتر

اقتباس:
اقتباس:

فايه رأيك فى الكلام ده

لا حول ولا قوة الا بالله

انا بقالى سنه كاملة مدخلتش الصيد فمصر و مش فاكر الاكونت بتاعى هناك اسمه كان ايه اصلا بس يعلم الله انا لاقيت هنا فى الرابطه ناس بتخدم هواية الصيد لا من أجل غرض ولا ربح ولا شهرة حتي الناس هنا خدموني لله و فالله انا فى الرابطه من زمان اول تقريبا من اول ما اتعملت فاكر انا كنت رقم 116 او 117 حاجه كده و الناس هنا اتمتعت معاهم و اتعلمت منهم و حبيت على ايديهم الهوايه انا فكر اخر مرة فتحت الصيد فمصر لما سبته كان ناقص يعملوا قسم للبلطجية و تكوين فرق النهب و قطاع الطرق و بصراحه حسيت ان الواحد يبقى مشبوه مش لو شارك فيه لا يبقى كمان مشبوه لو سجل فيه او دخله اصلا ربنا يسترها علينا و يحفظ علينا رابطتنا و أخواتنا فى الله ويعلم الله انى أحببتكم كلكم فى الله الناس هنا واقفين جمبي من اول الصيانه و عمنا الحج ايمن وأخوية عادل مسابونيش و النصح و الارشاد و ده قدمهولي كريم باشا و عصام باشا و امير باشا و ياما نصحوني مصطادش لوحدي لحد ما خدت وسام التثبيت وبعدها أخواتنا الكبار بقوا ياخدوني معاهم فى الطلعات عشان محسش انى لوحدي أخويه الكبير امين باشا حجازي و أخوية الكبير أحمد باشا رأفت

الناس كلها عارفه الرابطه الى كافحت عشان الهواية ده يبقى ليها كوادر تحميها و تخلي ليها وزن وسط الناس و ناس نتشرف بيهم ده غير حربها على الغلاء الى من وقتها و الرش سعره بدأ يتعدل بس عشان اخواتنا فى الرابطه بدأو يكافحوا الغلا ربنا ما يحرمنا من رابطتنا

فى النهايه احب اقول دع الرابطة تسير و البلطجية تعوي
التوقيع

هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM

مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* على المشاركة المفيدة:
موضوع مغلق