الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > أسلحة الصيد > الأسلحــة الهوائيـة و ذخائرهــا

الأسلحــة الهوائيـة و ذخائرهــا قسم خاص بالبنادق الهوائية و أنواع ذخائرها.

قديم 09-26-2012, 08:26 PM   رقم المشاركة : [61]
Aymank2
صياد مُـخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 41
تم شكره 222 مرة في 170 مشاركة

الملف الشخصي

Aymank2 صياد نشيط جدا بالرابطةAymank2 صياد نشيط جدا بالرابطةAymank2 صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Aymank2 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تجميــع النوريكــا ويست عيار 5.5 مع 10 أنواع رش.

ماشاء الله موضوع جميل ونتيجه تجربتى برده ان الماتش والهانتر انسب نوعين للجيت علشان كده وحدت الضرب بتاعى بماتش .
التوقيع
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك
من تواضع لله رفعه
وقل رب زدنى علما

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 09-26-2012, 09:15 PM   رقم المشاركة : [62]
yasser222
صياد مجتهــد

مزاجي
افكر
شكراً: 9
تم شكره 31 مرة في 28 مشاركة

الملف الشخصي

yasser222 صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

yasser222 غير متواجد حالياً

تسلم يا استاذ كريم على مجهودك الرائع وكنت عايز اسال حضرتك على الجامو ماتش هل بيجمع على المسافات البعيده احسن ولا الهانتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التوقيع يظن الناس بي خيرا واني لشر الناس ان لم تعف عني

قديم 09-26-2012, 09:24 PM   رقم المشاركة : [63]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 مشاهدة المشاركة
ماشاء الله موضوع جميل ونتيجه تجربتى برده ان الماتش والهانتر انسب نوعين للجيت علشان كده وحدت الضرب بتاعى بماتش .
كلام جميل يا أ / أيمــن ، و أنا عن نفسي مكنتش بضرب غير ماتش ، لكن هبدأ أضرب بالـ h&n و الجامو هانتــر لدقتهم العالية.
قديم 09-26-2012, 09:25 PM   رقم المشاركة : [64]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser222 مشاهدة المشاركة
تسلم يا استاذ كريم على مجهودك الرائع وكنت عايز اسال حضرتك على الجامو ماتش هل بيجمع على المسافات البعيده احسن ولا الهانتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تسلم يا أ / ياســـــر ، و أنا ضربت بالماتش لمسافات تصل إلي 40 متر و كان منتهي الدقة و التميز ، و هجرب أضرب بيه علي مسافات أبعد إن شاء الله و هفاضل بينة و بين الجامو الهانتر في المسافات البعيدة.
قديم 09-26-2012, 11:44 PM   رقم المشاركة : [65]
Andria
قنــاص مُخضرم

مزاجي
رايق
شكراً: 444
تم شكره 820 مرة في 512 مشاركة

الملف الشخصي

Andria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة
تسلم يا أ / ياســـــر ، و أنا ضربت بالماتش لمسافات تصل إلي 40 متر و كان منتهي الدقة و التميز ، و هجرب أضرب بيه علي مسافات أبعد إن شاء الله و هفاضل بينة و بين الجامو الهانتر في المسافات البعيدة.
يا كيمو مهو بش بالعافيه هوا مش معمول عشان مسافات ههههه ، هوا هيكون دقيق لغايه 30 متر اخره بس موضوع مسافات ده هيبقي صعب عشان حجتين اختراق الهواء و كمان خفه وزنه .
قديم 09-26-2012, 11:57 PM   رقم المشاركة : [66]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة andria مشاهدة المشاركة
يا كيمو مهو بش بالعافيه هوا مش معمول عشان مسافات ههههه ، هوا هيكون دقيق لغايه 30 متر اخره بس موضوع مسافات ده هيبقي صعب عشان حجتين اختراق الهواء و كمان خفه وزنه .
جميل يا أندرو و انا قلت إني للسبب دة هفاضل بينة و بين الجامو هانتر ، رغم أن في ناس كثير جابت به مسافات فوق الـ 50 متر بس أنا مجربتش الصراحة.
قديم 09-27-2012, 12:12 AM   رقم المشاركة : [67]
Amr Axel
* صياد vip بالرابطة *

مزاجي
ساخر
شكراً: 587
تم شكره 569 مرة في 394 مشاركة

الملف الشخصي

Amr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amr Axel غير متواجد حالياً

تسلم ايديك يا ريس ع التجربة و التقرير
بس 10 متر و حصل كده اومال اكتر من كده كان حصل ايه ؟؟

انا اعرف ان الويست من البنادق الدقيقة جدااا
قديم 09-27-2012, 12:15 AM   رقم المشاركة : [68]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Axel مشاهدة المشاركة
تسلم ايديك يا ريس ع التجربة و التقرير
بس 10 متر و حصل كده اومال اكتر من كده كان حصل ايه ؟؟

انا اعرف ان الويست من البنادق الدقيقة جدااا

أنا عاوز أقول لك أن النتائج منطقية جداااااا جدااااااا
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ كريم الكراني على المشاركة المفيدة:
Amr Axel (09-27-2012)
قديم 09-27-2012, 01:09 AM   رقم المشاركة : [69]
Amr Axel
* صياد vip بالرابطة *

مزاجي
ساخر
شكراً: 587
تم شكره 569 مرة في 394 مشاركة

الملف الشخصي

Amr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطةAmr Axel عضو هام جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Amr Axel غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة
أنا عاوز أقول لك أن النتائج منطقية جداااااا جدااااااا

منطقية جداااجداااا لا طمنتني ع الويست
انا بتهائلي كنت بفكر فيها مع البام لأ انا ارجع للكرال ههههههههههههههه

انا بهزر ع فكرة لا تفتكر اني بتكلم بجد لا هي ما شاء الله فعلا في محيط قطر عملة تمام بس هي محتاجة الرشاية الصح و اعتقد لو فيه من الماتش ده وزن اعلي سنة اتفرج ع المسافات
قديم 09-27-2012, 12:41 PM   رقم المشاركة : [70]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel مشاهدة المشاركة

منطقية جداااجداااا لا طمنتني ع الويست
انا بتهائلي كنت بفكر فيها مع البام لأ انا ارجع للكرال ههههههههههههههه

انا بهزر ع فكرة لا تفتكر اني بتكلم بجد لا هي ما شاء الله فعلا في محيط قطر عملة تمام بس هي محتاجة الرشاية الصح و اعتقد لو فيه من الماتش ده وزن اعلي سنة اتفرج ع المسافات
الـ h&n شكل الماتش ووزن أكبر قليلا ، و الجامو هانتر جميلة أيضــا ووزنها أعلي من الماتش و بتجمع كويس جدا.
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ كريم الكراني على المشاركة المفيدة:
Amr Axel (09-27-2012)