الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الصيــــد العـــــــام

الصيــــد العـــــــام قسم خاص بالموضوعات العامة الخاصة بالصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-28-2012, 06:48 PM   رقم المشاركة : [11]
yasser ayed
صياد فعـــــال

مزاجي
رايق
شكراً: 77
تم شكره 21 مرة في 16 مشاركة

الملف الشخصي

yasser ayed صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

yasser ayed غير متواجد حالياً

افتراضي رد: فاتورة لديانا 52

[quote=lion2004;77743]اخي الكريم عيدك مبارك وكل عام انت و العائلة الكريمة بالف الف خير
هل من جديد لو سمحت بخصوص الفاتورة[/quote] استاذى العزيز كل عام وحضرتك بخير والله لغايه دلوقتى وبعد السؤال فى موضوع الفاتوره مش لاقى اى افاده لان عندنا فى مصر ماحدش بيهتم بالموضوع ده , ربنا يسهل لو لقيت حاجة حبعتلك على الخاص على طول ......
التوقيع سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-30-2012, 06:11 PM   رقم المشاركة : [12]
samraghost
صياد مجتهــد

مزاجي
ملل
شكراً: 41
تم شكره 86 مرة في 54 مشاركة

الملف الشخصي

samraghost صياد فعال بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

samraghost غير متواجد حالياً

افتراضي رد: فاتورة لديانا 52

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lion2004 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمته تعالى وبركاته
اخواني الكرام ها انا امد لكم يدي طالبا دعمكم ومساعدتكم في مشكلة لم اجد لها حل في بلدي " الجزائر " بكل صراحة
مشكلتي انني ضيعت فاتورة الديانا 52 الخاص بي و التي اشتريتها من تونس سنة 1987 وكما هو معلوم فقد منعت الدولة اي محل لتجارة الاسلحة بكل انواعها لاسباب امنية نتيجة العشرية السوداء التي عرفتها البلد ولما حاولت الاتصال بالجهات الادارية الخاص بتسريح امتلاك اسلحة الصيد علمت ان البنادق الهوائية لا يوجد لها تسريح ولا يمكن استخراجه لانها غير مصنفة كسلاح بل يكفي فاتورة الشراء لاثبات الملكية فقط
ولكنني كما قلت الفاتورة ضاعت مني
وطلبي انني اريد ان استخرج فاتورة من اي محل لبيع ادوات الصيد في اي بلد عربي فهي مقبولة كما علمت ولهذا ان ادعوكم للوقوف بجانبي واجاد حل لمشكلتي لو تكرمتم يا اهل النشامة ارجووووووووكم ثم ارجوووووووكم وباي مقابل انا موافق
في انتظار ردكم لكم مني اطيب المنى

اخى العزيز انا ممكن اساعدك لكن يجب توافر فاتوره للبندقيه دى من اى مكان وباسم اى حد وانا هاخلى واحد صاحبى يظبطها لك بالفوتوشوب باسمك انت وبياناتك واعتقد ان ده هايكون كافى لاثباتك ملكيتها وانا هاعملك الموضوع ده بقصد الخير والله اعلم اذا كنت بتقول ان البندقيه ملكك ولا لا بس انا هاعمل الموضوع ده بنيه خير لمساعده اخ عزيز ولك تحياتى لو توافر عندك فاتوره باسك اى حد للبندقيه دى او لو توافرت عند اى حد من الاعضاء يبعتها لى وانا هاعملها لك ان شاء الله
التوقيع
يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها