الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-14-2012, 04:56 PM   رقم المشاركة : [11]
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي




*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

لول انا اتفضحت رسمي نيهههههههههههههههههههههههههههههههه
التوقيع


هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM




  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 05:15 PM   رقم المشاركة : [12]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
حمدالله على سلامتكو ياباشمهندس
وبينى وبينك انتو برده غلطانين
طالما عارفين ان فيه هناك حراسه مكانش فيه داعى تدخلو المبانى دى
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 05:43 PM   رقم المشاركة : [13]
Aymank2
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 41
تم شكره 222 مرة في 170 مشاركة

الملف الشخصي




Aymank2 صياد نشيط جدا بالرابطةAymank2 صياد نشيط جدا بالرابطةAymank2 صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Aymank2 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

هههههههههههه تسلم ايديكم يا قناصين اهو ده الموقف الى اتبنى عليه المثل الى بيقول الجرى نصف الجدعنه ههههههههههه.
التوقيع
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك
من تواضع لله رفعه
وقل رب زدنى علما

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 05:46 PM   رقم المشاركة : [14]
سمير الكبير
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2,004
تم شكره 750 مرة في 533 مشاركة

الملف الشخصي




سمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سمير الكبير غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

طلعة اجرى اجرى حلوة بس انا عارف ان الجنرال ابراهيم قلبة ميت اية اللى حصل وحشنى ياجنرال انتى والاستاذ امين حجازى طلعة حلوة لصيادين احلى تقبلو تحياتى
التوقيع [SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم سمير الكبير


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 07:58 PM   رقم المشاركة : [15]
eng.amg
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 21
تم شكره 67 مرة في 46 مشاركة

الملف الشخصي




eng.amg صياد فعال بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

eng.amg غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود البورسعيدى مشاهدة المشاركة
بالف هنا و شفا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الكراني مشاهدة المشاركة
هههههههههه
طلعة دي و لا مسابقة جري ههههههههههههههههه

لا بجد الله ينور عليكم و ربنا يوفقكم دايما.

تحياتي .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طلعه جميله جدا وابراهيم من اطيب خلق الله فعلا
وماشاء الله واضح ان الصيد وفير
وحشنى يابشمهندس وكنت فى زايد وقعدت اربع ايام وللاسف معرفتش اتصل بيك
ربنا يوسع عليكو وصيد دائم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saber3 مشاهدة المشاركة
اثاره تشويق رعب
صيد حمام وكلاب
أحمدك يا رب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miroo مشاهدة المشاركة
والله انا مش عارف اقول لك ايه
بس تسلم ايدك موضوع جميل
و صيد اجمل

بس احب اقول لك الحاجات دي بعدين بتبقي ذكريات تموت من الضحك
ربنا يديك الصحه و بعد 10 سنين اول ما تبداء تحكي الحكايه دي مثلا هتلاقي نفسك مش قادر تكمل انت واللي بيسمعوا


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههه
كنتوا طالعين سباق جري و لا ايه
تسلم ايديكم يا باشا :)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
حمدالله على سلامتكو ياباشمهندس
وبينى وبينك انتو برده غلطانين
طالما عارفين ان فيه هناك حراسه مكانش فيه داعى تدخلو المبانى دى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 مشاهدة المشاركة
هههههههههههه تسلم ايديكم يا قناصين اهو ده الموقف الى اتبنى عليه المثل الى بيقول الجرى نصف الجدعنه ههههههههههه.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير الكبير مشاهدة المشاركة
طلعة اجرى اجرى حلوة بس انا عارف ان الجنرال ابراهيم قلبة ميت اية اللى حصل وحشنى ياجنرال انتى والاستاذ امين حجازى طلعة حلوة لصيادين احلى تقبلو تحياتى
شكرا لكل المشاركات الجميلة..
هيا فعلا طلعة كلها جري بس كان دمها خفيف :)
التوقيع م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 08:00 PM   رقم المشاركة : [16]
eng.amg
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 21
تم شكره 67 مرة في 46 مشاركة

الملف الشخصي




eng.amg صياد فعال بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

eng.amg غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* مشاهدة المشاركة
لول انا اتفضحت رسمي نيهههههههههههههههههههههههههههههههه
أكيييييد يا باشا لازم تتفضح رسمي طبعا
أنا أجري بالعربية ومعرفش مين بيجري ورايا ولا إيه إلي بيحصل؟
دا كان شكلك بيقول إن في دبابة حتطلع تجري ورانا :)
التوقيع م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 08:03 PM   رقم المشاركة : [17]
el messiry
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
رايق
شكراً: 120
تم شكره 206 مرة في 166 مشاركة

الملف الشخصي




el messiry شخصية مميزة بالرابطةel messiry شخصية مميزة بالرابطةel messiry شخصية مميزة بالرابطةel messiry شخصية مميزة بالرابطةel messiry شخصية مميزة بالرابطةel messiry شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

el messiry غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

هههههههههههههه
الحمد لله على سلامتكم
و مبروك استاذ امجد انضمامك لفريق المجازفات و المطاردات لدكتور ابراهيم
ليك وحشه كبيره يا دكتور
و انت كمان يا باشمهندس
انا اجازه بكره و بعده لو عاوزين نطلع سوى فى مكان جديد عندى
تحياتى
التوقيع
لا أعرف السلاح الذى سيستخدمه الأنسان فى الحرب العالميه الثالثه
لكنى أعرف انه سيستخدم العصا و الحجر فى الحرب العالمية الرابعة

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 08:39 PM   رقم المشاركة : [18]
أبوذيب
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2,045
تم شكره 980 مرة في 570 مشاركة

الملف الشخصي




أبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطةأبوذيب شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أبوذيب غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

الحمد لله على سلامتكم

إن شاء الله ممكن تضبطوا المكان ده مع الاتفاق مع حراسه وترضوا الغفر هناك بشيء مرضي ، علشان أهم حاجة تأمين أماكن الصيد ، بالهنا والشفا
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 08:45 PM   رقم المشاركة : [19]
eng.amg
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 21
تم شكره 67 مرة في 46 مشاركة

الملف الشخصي




eng.amg صياد فعال بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

eng.amg غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el messiry مشاهدة المشاركة
هههههههههههههه
الحمد لله على سلامتكم
و مبروك استاذ امجد انضمامك لفريق المجازفات و المطاردات لدكتور ابراهيم
ليك وحشه كبيره يا دكتور
و انت كمان يا باشمهندس
انا اجازه بكره و بعده لو عاوزين نطلع سوى فى مكان جديد عندى
تحياتى
واضح إن د.إبراهيم الناس كلهم بيجروا وراه.. والحيوانات كمان :) :)
المرة الجاية معاه أخلي بالي...
وطبعا ليك وحشة كبيرة وإن شاء الله حرتب خلال ساعتين ولو كدا حكلمك
التوقيع م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 12-14-2012, 08:47 PM   رقم المشاركة : [20]
eng.amg
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 21
تم شكره 67 مرة في 46 مشاركة

الملف الشخصي




eng.amg صياد فعال بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

eng.amg غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة إجري يا عم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوذيب مشاهدة المشاركة
الحمد لله على سلامتكم

إن شاء الله ممكن تضبطوا المكان ده مع الاتفاق مع حراسه وترضوا الغفر هناك بشيء مرضي ، علشان أهم حاجة تأمين أماكن الصيد ، بالهنا والشفا
فعلا دي الخطوة الجاية إني أرتب مع الحراس دول وإرضائهم.
وشكرا لمرورك يا باشا
التوقيع م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ eng.amg على المشاركة المفيدة:
أبوذيب (12-14-2012)
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تل مجرى ابو يوسف الخضيرى ورشــــة أسلحة الصيد 4 10-08-2012 10:50 PM
الحلبسة طريقة أخرى أم حبيبة مطبــخ الصيادين 1 01-10-2012 04:29 AM
مقلب محرج ahmed hassanein الموضوعات العامة 23 12-19-2011 11:39 AM


الساعة الآن 05:06 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team