الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : [1]  
قديم 01-05-2013, 11:12 PM
 
Mero1x
صياد مُـخضرم
مزاجي
رايق
شكراً: 450
تم شكره 530 مرة في 287 مشاركة

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  Mero1x غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي





Mero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطة
افتراضي طلعة صيد على مرحلتين

اخوانى الاعزاء
طلعة اليوم كانت مقسمة على مرحلتين لان عصام واندريا ابتدو صيد بعد الساعة 2:30 وربنا وفقهم بالصيد الى فى الصورة وصيدهم كان بال بى اس اية تيكتكال وفايروخ 85
اما انا وديفيد فصيدنا المتنظف ولو ركزتوا فى اماكن الاصابة تعرفوا ان البام وال 350 ماجنوم كانوا ولادحلال هما كمان 4 حمامات هيد شوت :)
اما الصقر اللى بيبوس الحمامة دة فدة جة عن طريق الخطا بس الحمد لله اتعافا تماما وراح لحال سبيلة بعدلما عمل عملتة مع الحمامة :)
بس اليوم كان جميل على الرغممن ان الحمام كان قليل واليمام والقمرى كان حذر للغاية .
معلش طولت عليكم واسبكم مع الصور





التوقيع
[SIGPIC][/SIGPIC]ألصيد = أخلاق + رياضه + هوايه

من مواضيعي في هذا القسم Mero1x


رد مع اقتباس مشاركة محذوفة
7 أعضاء قالوا شكراً لـ Mero1x على المشاركة المفيدة:
أبوذيب (01-06-2013), amirhlal (01-06-2013), Griffin (01-06-2013), د/ محمد صفوت (01-05-2013), سمير الكبير (01-06-2013), smsmn8888 (01-06-2013), كريم عبد المجيد (01-06-2013)
قديم 01-05-2013, 11:21 PM   رقم المشاركة : [2]
Hosam Hamza
صياد فعـــــال
 
مزاجي
رايق
شكراً: 47
تم شكره 52 مرة في 29 مشاركة

الملف الشخصي




Hosam Hamza صياد نشيط بالرابطةHosam Hamza صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Hosam Hamza غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

الله ينور عليكم يا عم امير
تسلم ايادى الصيادين
الف هنا وشفا
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 01-05-2013, 11:39 PM   رقم المشاركة : [3]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي




ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

ارجو توضيح المقصود بعمل عملته مع الحمامه
هذة كلمه لاتليق فى منتدى يضم النخبه من الصيادين
مش هسيبك
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ابو بدر على المشاركة المفيدة:
سمير الكبير (01-06-2013)
قديم 01-05-2013, 11:52 PM   رقم المشاركة : [4]
د/ محمد صفوت
خـبـيــر فـنـي للــرابـــطة
 
مزاجي
رايق
شكراً: 705
تم شكره 525 مرة في 267 مشاركة

الملف الشخصي



د/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

د/ محمد صفوت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

ما شاء الله طلعة رائعة تسلم إيديكم و إن شاء الله موفقين دائما
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ د/ محمد صفوت على المشاركة المفيدة:
سمير الكبير (01-06-2013)
قديم 01-05-2013, 11:53 PM   رقم المشاركة : [5]
د/ محمد صفوت
خـبـيــر فـنـي للــرابـــطة
 
مزاجي
رايق
شكراً: 705
تم شكره 525 مرة في 267 مشاركة

الملف الشخصي



د/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

د/ محمد صفوت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
ارجو توضيح المقصود بعمل عملته مع الحمامه
هذة كلمه لاتليق فى منتدى يضم النخبه من الصيادين
مش هسيبك
يعني أعمل أنا إيه دلوقتي أحذف و لا محذفش؟؟؟
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ د/ محمد صفوت على المشاركة المفيدة:
سمير الكبير (01-05-2013)
قديم 01-05-2013, 11:56 PM   رقم المشاركة : [6]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي




ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/ محمد صفوت مشاهدة المشاركة
يعني أعمل أنا إيه دلوقتي أحذف و لا محذفش؟؟؟
اعتقد الصورة فى اول الموضوع تخدش حياء هههههههههههههههه
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
2 أعضاء قالوا شكراً لـ ابو بدر على المشاركة المفيدة:
أبوذيب (01-06-2013), سمير الكبير (01-06-2013)
قديم 01-05-2013, 11:56 PM   رقم المشاركة : [7]
Mero1x
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 450
تم شكره 530 مرة في 287 مشاركة

الملف الشخصي



Mero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mero1x غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
ارجو توضيح المقصود بعمل عملته مع الحمامه
هذة كلمه لاتليق فى منتدى يضم النخبه من الصيادين
مش هسيبك
يا باشا انا مبجبش حاجة من عندى الصورة خير دليل وعلى راى المثل الصينى اللى بيقول (رب صورة خير من الف كلمة)
وبما ان احنا منتدى النخبة فلازم نعرض صور نادرة واظن الصورة دى جامدة :)
التوقيع
[SIGPIC][/SIGPIC]ألصيد = أخلاق + رياضه + هوايه

من مواضيعي في هذا القسم Mero1x


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
2 أعضاء قالوا شكراً لـ Mero1x على المشاركة المفيدة:
د/ محمد صفوت (01-06-2013), سمير الكبير (01-06-2013)
قديم 01-05-2013, 11:59 PM   رقم المشاركة : [8]
د/ محمد صفوت
خـبـيــر فـنـي للــرابـــطة
 
مزاجي
رايق
شكراً: 705
تم شكره 525 مرة في 267 مشاركة

الملف الشخصي



د/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطةد/ محمد صفوت عضو هام جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

د/ محمد صفوت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
اعتقد الصورة فى اول الموضوع تخدش الحياء هههههههههههههههه
صورة إيه؟ هو في صورة في أول الموضوع؟
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ د/ محمد صفوت على المشاركة المفيدة:
سمير الكبير (01-06-2013)
قديم 01-06-2013, 12:00 AM   رقم المشاركة : [9]
سمير الكبير
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2,004
تم شكره 750 مرة في 533 مشاركة

الملف الشخصي




سمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سمير الكبير غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

عاوزين نعرف الصقر عمل اية فى الحمامة يعنى خد الحمامة وطار ههههههههههههههههههههههه اوعى تزعل منى بس الاستاذ بدر مستاصدك شوية وممكن يكون هوة اللى وازز الصقرتحياتى لبدر باشا طلعة جميلة ياامير باشا و تقبلو تحياتى
التوقيع [SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم سمير الكبير


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ سمير الكبير على المشاركة المفيدة:
Mero1x (01-06-2013)
قديم 01-06-2013, 12:01 AM   رقم المشاركة : [10]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي




ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة صيد على مرحلتين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mero1x مشاهدة المشاركة
يا باشا انا مبجبش حاجة من عندى الصورة خير دليل وعلى راى المثل الصينى اللى بيقول (رب صورة خير من الف كلمة)
وبما ان احنا منتدى النخبة فلازم نعرض صور نادرة واظن الصورة دى جامدة :)
هيا فعلا جامدة
بس عندك اتهام تانى بعرض صور الصيد عاريه بدون ريش او حاجه تسترها
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة الجمعة 4-1-2013 صباحا اول طلعة ليا فى 2013 أبو محمود صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 32 01-06-2013 07:25 PM
واخيراً طلعة طلعه مع طلعت (5-12-2012 محمد طه صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 39 12-14-2012 12:37 AM
طلعة الجمعة 7 سبتمبر 2012 (طلعة التوفيق) الشواهين الأربعة أبوذيب صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 43 09-14-2012 04:59 PM


الساعة الآن 03:40 AM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team