الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة

الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

قديم 10-09-2011, 01:00 AM   رقم المشاركة : [51]
sayedlabib
صياد مجتهــد

مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 17 مرة في 10 مشاركة

الملف الشخصي

sayedlabib صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

sayedlabib غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تحية خاصة للجندى المجهول لموقع الرابطة Gamo

طبعا مش عارف اقول ايه عن الباشمهندس احمد جامو لكن كفاية حب وتقدير كل الناس ليه لانه فعلا انسان راقى جدا ومحترم جدا
التوقيع
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له
[SIGPIC][/SIGPIC]

رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-09-2011, 01:21 AM   رقم المشاركة : [52]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
كلام جميل جدا
الجمعه اللى فاتت كنت فى الفيوم فى اولى طلعات الرابطة والجمعه القادمه فى الاسكندرية للاجتماع بالاخوة فى الرابطة
والجمعه اللى بعدها هتلاقينى بايت عندك فى البيت بصفتك مدير عام الرابطة لان اكيد فى البيت الحكومة مش هتدخلنى تانى وهتقوللى خللى الرابطة تنفعك هههههههههههههههههههههههه
معلش اخوكم عنده كوم عيال هههههههههههههه
انا فعلا عايز انزل اسكندرية للقاء حبايبنا هناك
هنظبطها ان شاء الله
وبالنسبة لجامو انا فعلا نفسى فى الفول بالسجق بتاع جاد ههههههههه
هههههههههه .. و مين سمعك ، الحال من بعضة و الله .. الحكومات أتغيرت و الناس أتحررت .. و دول مش عاوزين يسيبونا في حالنا .. معندهومش إحساس بالمسئولية اللي علي عاتقنا خالص :1306783995348: .. شكلي هخدك و نروح العريش و نسيبلهم الدنيا و نهج :1247681920kvff76382 .. الكلام دة بيني و بينك طبعا .. و بعدين بلاش كلام في السياسة ، ألا تلاقي بدر شاف الحوارات دي و بلغ .. و بعدين أنا عاوزك معايا الفترة الجاية .. مش عاوز ألاقيك فجأة ( offline ) مدي الحياة :1245524850otmh26748 هههههههههه.
قديم 10-09-2011, 01:26 AM   رقم المشاركة : [53]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي

ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة

هههههههههه .. و مين سمعك ، الحال من بعضة و الله .. الحكومات أتغيرت و الناس أتحررت .. و دول مش عاوزين يسيبونا في حالنا .. معندهومش إحساس بالمسئولية اللي علي عاتقنا خالص :1306783995348: .. شكلي هخدك و نروح العريش و نسيبلهم الدنيا و نهج :1247681920kvff76382 .. الكلام دة بيني و بينك طبعا .. و بعدين بلاش كلام في السياسة ، ألا تلاقي بدر شاف الحوارات دي و بلغ .. و بعدين أنا عاوزك معايا الفترة الجاية .. مش عاوز ألاقيك فجأة ( offline ) مدي الحياة :1245524850otmh26748 هههههههههه.
على فكرة عندى مكان فاضى للمبيت بس كلمنى الاول وانت جاى فى الطريق ههههههههههههههه:1245456979kwyg78096
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

قديم 10-09-2011, 01:33 AM   رقم المشاركة : [54]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
على فكرة عندى مكان فاضى للمبيت بس كلمنى الاول وانت جاى فى الطريق ههههههههههههههه:1245456979kwyg78096
ههههههه .. لا يا عم شكرا .. دة أنت نفسك بتدور علي مكان :1245524850otmh26748.
و بعدين شكلة كمين كدة هههههههههههههه
لا و أنت أبو المقالب و الكماين يا عم بدر .. هو أنا لسة هعرفك هههههه.

قديم 10-09-2011, 07:21 AM   رقم المشاركة : [55]
sameer
قنـــاص مــتمـيز

مزاجي
ملل
شكراً: 950
تم شكره 472 مرة في 343 مشاركة

الملف الشخصي

sameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطةsameer صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

sameer غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريــــم الكرانـــي مشاهدة المشاركة

هههههههههه .. لا حبيب قلبي يا جامو .. و الله أجيبها لك و أجي مخصوص الصبح أسكندرية .. و لا أقولك .. أيه رأيك يا بدر باشا نروح أسكندرية و نجتمع بالأعضاء الأسكندرانية كلهم هناك مرة واحدة .. لو كدة هنسق لك مع الأعضاء في أسكندرية و أنت عارف حبايبنا كتير و أكيد عصام و أمير هيطلعوا معانا و اللي عاوز من القاهرة يجي معانا يجي .. منتظر ردك يا بدر باشا .. الموضوع كبر في دماغي .. :1247681920kvff76382

^_^

أيوة أيوة انا عايز من ده

و انا اللي عازمكم على اللي انتو عايزينه
قديم 10-09-2011, 01:33 PM   رقم المشاركة : [56]
الــعـربـى
قنــاص مُخضرم

مزاجي
مصدوم
شكراً: 464
تم شكره 707 مرة في 510 مشاركة

الملف الشخصي

الــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الــعـربـى غير متواجد حالياً

اولا احب اشكر المهندس احمد جامو على الموقع الجميل والواحد مش عارف يقول له ايه الكلمات قليله عليه

ثانيا بالنسبه للحكومات الشعب اللى بغير الحكومه واحنى كشعب راضين بالذل وسكتين احنى ممكن نعمل وقفه احتجاجيه على بسطه السلم عند كل واحد جمعه ونشوف هناخد حقوقنا ولا ايه هههههههههههههههههههههههههههههههههه
وعلى العموم انا مجهذلكم شقه فى مكان هايل تساع من الحبايب الف لاننا هنتضامن مع بعض قريب ما دام المنتدى مفتوح
اخوكم محمد العربى ولو لقتونى اوف لاين كتير يبقى امن البيت قبض على وحطنى فى اوضه الفيران هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم الــعـربـى