الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة
 
الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-27-2013, 11:02 PM   رقم المشاركة : [11]
TALHA
صياد فعـــــال
 
مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 6 مرة في 6 مشاركة

الملف الشخصي



TALHA صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

TALHA غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

هو اي اسم ومكان المحل ؟؟؟؟؟
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-22-2013, 11:55 PM   رقم المشاركة : [12]
م. عصمت
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 628
تم شكره 372 مرة في 304 مشاركة

الملف الشخصي




م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

م. عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الكراني مشاهدة المشاركة
الشيخ كريم عبد المجيد رجل محترم و به العديد من الصفات التي تجعلة تاجر مميز كالأمانة و الإلتزام و الأسعار المنافسة و لديه الجديد دائمــا لخدمة الصيادين في مجال الصيد ، و لذلك نتشرف بكونة تــاجر برابطة الصيد و الرماية ، و ندعو الله له بالتوفيق و السداد دائمــا إن شاء الله.
لم أتعامل مع الشيخ كريم عبد المجيد وجها لوجه ولكنى قمت بتجربة اليوم . قلت لسائقى الخاص (زوجتى) سنذهب اليوم لشراء جراب لبندقيتى. ذهبنا إلى مدينة نصر ودخلنا إلى أحد محلات السلاح التى لم أتعامل معها مطلقا وقلت لهم طلبى وشاهدنا ما عندهم وعرفنا أسعارهم النهائية ثم شكرتهم وانصرفت. بعد ركوبنا السيارة سألتنى زوجتى لماذا لم تشترى ؟؟؟ رديت لأنى سأشترى من مكان آخر واريدك أن تشاهدى شيئا فى محل سأدخله لأول مرة وصاحبه لم يشاهدنى من قبل. وذهبنا إلى هنتر ستورز. ظهر لنا عند الباب شاب بوجه مبتسم يدعوك للإرتياح. سألت "الشيخ كريم موجود؟؟؟" أجاب "الباشمهندس عصمت ؟؟؟ أنا عادل عبده". سلم على بحرارة ورحب بنا بدرجة أننا بعد 5 دقائق أحسسنا أننا فى محل نملكه ولسنا ضيوفا أو زبائن. تكلمت مع الأخ العزيز عادل عبده وشاهدت الجرابات الموجودة ونصحنى بشراء نوع معين واتبعت نصيحته وكانت الأسعار أفضل من المحل الأول بدرجة كبيرة أدهشت زوجتى. شاهدنا المعروضات الجميلة والمتنوعة من بنادق حديثة وخلافه وجلسنا نناقش مسائل تختص بالصيد والرماية والمنتديات وعندما خرجنا من المحل كنت قد اكتسبت أخ وصديق جديد له أخلاق وروح الشيخ كريم عبد المجيد بالإضافة إلى الخبرة العلمية والتكنولوجية المختصة بأسلحة الصيد والرماية. عندما ركبنا السيارة عائدين لمنزلنا نظرت إلى زوجتى فقالت لى ....... معاك حق.
التوقيع أطيب تحياتى ..........مهندس/ عصمت ثابت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ م. عصمت على المشاركة المفيدة:
قديم 10-23-2013, 12:15 AM   رقم المشاركة : [13]
أحمد عطاالله
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
ملل
شكراً: 257
تم شكره 408 مرة في 390 مشاركة

الملف الشخصي




أحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أحمد عطاالله غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

أ/ كريم عبد المجيد مثال للتاجر المحترم .. وانا اتعاملت معاه كتير جدا وبجد محترم جدا فى تعاملاته واسعاره ممتازة
التوقيع

Alex Hunter
[SIGPIC][/SIGPIC]

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2013, 01:02 AM   رقم المشاركة : [14]
MRS.JOJEY
صياد جـديــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 27
تم شكره 4 مرة في 3 مشاركة

الملف الشخصي




MRS.JOJEY صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

MRS.JOJEY غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

من كلامكم عنه يشرفني اني اتعرف بيه قريباً
وتحياتي للجميع
التوقيع

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2013, 03:16 AM   رقم المشاركة : [15]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠
 
مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي




كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م. عصمت مشاهدة المشاركة
لم أتعامل مع الشيخ كريم عبد المجيد وجها لوجه ولكنى قمت بتجربة اليوم . قلت لسائقى الخاص (زوجتى) سنذهب اليوم لشراء جراب لبندقيتى. ذهبنا إلى مدينة نصر ودخلنا إلى أحد محلات السلاح التى لم أتعامل معها مطلقا وقلت لهم طلبى وشاهدنا ما عندهم وعرفنا أسعارهم النهائية ثم شكرتهم وانصرفت. بعد ركوبنا السيارة سألتنى زوجتى لماذا لم تشترى ؟؟؟ رديت لأنى سأشترى من مكان آخر واريدك أن تشاهدى شيئا فى محل سأدخله لأول مرة وصاحبه لم يشاهدنى من قبل. وذهبنا إلى هنتر ستورز. ظهر لنا عند الباب شاب بوجه مبتسم يدعوك للإرتياح. سألت "الشيخ كريم موجود؟؟؟" أجاب "الباشمهندس عصمت ؟؟؟ أنا عادل عبده". سلم على بحرارة ورحب بنا بدرجة أننا بعد 5 دقائق أحسسنا أننا فى محل نملكه ولسنا ضيوفا أو زبائن. تكلمت مع الأخ العزيز عادل عبده وشاهدت الجرابات الموجودة ونصحنى بشراء نوع معين واتبعت نصيحته وكانت الأسعار أفضل من المحل الأول بدرجة كبيرة أدهشت زوجتى. شاهدنا المعروضات الجميلة والمتنوعة من بنادق حديثة وخلافه وجلسنا نناقش مسائل تختص بالصيد والرماية والمنتديات وعندما خرجنا من المحل كنت قد اكتسبت أخ وصديق جديد له أخلاق وروح الشيخ كريم عبد المجيد بالإضافة إلى الخبرة العلمية والتكنولوجية المختصة بأسلحة الصيد والرماية. عندما ركبنا السيارة عائدين لمنزلنا نظرت إلى زوجتى فقالت لى ....... معاك حق.

الشيخ كريم عبد المجيد من التجار المحترمين و قد تعاملت معه شخصيا العديد من المرات حتي من قبل إنشاء منتدي رابطة ، و عادل عبدة راجل جدع ، و الإحترام و الأخلاق هي سر نجاحهم و حب الناس ليهم ، و الحمد لله الرابطة مليئة بناس كلهم أخلاق و نبل و رجولة و جدعنة زي عادل و الشيخ كريم عبد المجيد ، و دة بردو سر نجاحها و إستمرارها.

ألف مبروك علي الجراب و البندقية المميزة و إن شاء الله ننفذ اللي أتفقنا عليه في أخر تليفون بيننا يا بشمهندس
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ كريم الكراني على المشاركة المفيدة:
م. عصمت (10-23-2013)
قديم 10-23-2013, 03:24 AM   رقم المشاركة : [16]
هيثم موسي
* صياد vip بالرابطة *
 
مزاجي
رايق
شكراً: 998
تم شكره 1,172 مرة في 929 مشاركة

الملف الشخصي




هيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

هيثم موسي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

فعلا الاستاذ كريم عبدالمجيد شخصية محترمة وملتزم بمواعيده
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2013, 10:59 AM   رقم المشاركة : [17]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي




عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م. عصمت مشاهدة المشاركة
لم أتعامل مع الشيخ كريم عبد المجيد وجها لوجه ولكنى قمت بتجربة اليوم . قلت لسائقى الخاص (زوجتى) سنذهب اليوم لشراء جراب لبندقيتى. ذهبنا إلى مدينة نصر ودخلنا إلى أحد محلات السلاح التى لم أتعامل معها مطلقا وقلت لهم طلبى وشاهدنا ما عندهم وعرفنا أسعارهم النهائية ثم شكرتهم وانصرفت. بعد ركوبنا السيارة سألتنى زوجتى لماذا لم تشترى ؟؟؟ رديت لأنى سأشترى من مكان آخر واريدك أن تشاهدى شيئا فى محل سأدخله لأول مرة وصاحبه لم يشاهدنى من قبل. وذهبنا إلى هنتر ستورز. ظهر لنا عند الباب شاب بوجه مبتسم يدعوك للإرتياح. سألت "الشيخ كريم موجود؟؟؟" أجاب "الباشمهندس عصمت ؟؟؟ أنا عادل عبده". سلم على بحرارة ورحب بنا بدرجة أننا بعد 5 دقائق أحسسنا أننا فى محل نملكه ولسنا ضيوفا أو زبائن. تكلمت مع الأخ العزيز عادل عبده وشاهدت الجرابات الموجودة ونصحنى بشراء نوع معين واتبعت نصيحته وكانت الأسعار أفضل من المحل الأول بدرجة كبيرة أدهشت زوجتى. شاهدنا المعروضات الجميلة والمتنوعة من بنادق حديثة وخلافه وجلسنا نناقش مسائل تختص بالصيد والرماية والمنتديات وعندما خرجنا من المحل كنت قد اكتسبت أخ وصديق جديد له أخلاق وروح الشيخ كريم عبد المجيد بالإضافة إلى الخبرة العلمية والتكنولوجية المختصة بأسلحة الصيد والرماية. عندما ركبنا السيارة عائدين لمنزلنا نظرت إلى زوجتى فقالت لى ....... معاك حق.



طبعا انا مش هينفع اتكلم عن كريم ...اولا لانه اخويا الكبير وقدوه ليا
ثانيا لانهه مستأمنى على ماله وحاله ولو قولت اى كلام هتبقى شهادتى مجروحه فيه
انا بس ممكن اشكرك جدا جدا جدا لانك اديتى الفرصه انى اتشرف بمعرفتك
واسعدنى جدا انى شوفتك زى الصوره بتاعه سولافكيا والحمد لله اتعرفت عليك بسرعه يمكن عشان اقدر اقوم بجزء من الواجب
حزين جدا لانى مقدرتش اقوم معاك بكرم الضيافه ومقدرتش ارحب بيك بالقدر الكافى
نسئل الله ان يديم الود والحب بينا جميعا
وشاكر لحضرتك الكلام الجميل فى حقى
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ عادل عبده على المشاركة المفيدة:
م. عصمت (10-23-2013)
قديم 10-23-2013, 11:49 AM   رقم المشاركة : [18]
م. عصمت
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 628
تم شكره 372 مرة في 304 مشاركة

الملف الشخصي




م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

م. عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله مشاهدة المشاركة
أ/ كريم عبد المجيد مثال للتاجر المحترم .. وانا اتعاملت معاه كتير جدا وبجد محترم جدا فى تعاملاته واسعاره ممتازة
شهادة جميلة من الإسكندرية
التوقيع أطيب تحياتى ..........مهندس/ عصمت ثابت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ م. عصمت على المشاركة المفيدة:
قديم 10-23-2013, 11:56 AM   رقم المشاركة : [19]
م. عصمت
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 628
تم شكره 372 مرة في 304 مشاركة

الملف الشخصي




م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

م. عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة

طبعا انا مش هينفع اتكلم عن كريم ...اولا لانه اخويا الكبير وقدوه ليا
ثانيا لانهه مستأمنى على ماله وحاله ولو قولت اى كلام هتبقى شهادتى مجروحه فيه
انا بس ممكن اشكرك جدا جدا جدا لانك اديتى الفرصه انى اتشرف بمعرفتك
واسعدنى جدا انى شوفتك زى الصوره بتاعه سولافكيا والحمد لله اتعرفت عليك بسرعه يمكن عشان اقدر اقوم بجزء من الواجب
حزين جدا لانى مقدرتش اقوم معاك بكرم الضيافه ومقدرتش ارحب بيك بالقدر الكافى
نسئل الله ان يديم الود والحب بينا جميعا
وشاكر لحضرتك الكلام الجميل فى حقى
أخى وصديقى العزيز عادل
المثل بيقول لاقينى ولا تغدينى. كفاية استقبالك المحترم وكفاية نصيحتك فى اختيار الجراب وكفاية السعر اللى دفعته اللى أكثر من ممتاز ومش موجود فى أى مكان آخر. شكرا مرة تانية وبارك الله فيك وفى الصديق والأخ العزيز الشيخ كريم. تحياتى واحترامى.
التوقيع أطيب تحياتى ..........مهندس/ عصمت ثابت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2013, 12:01 PM   رقم المشاركة : [20]
م. عصمت
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 628
تم شكره 372 مرة في 304 مشاركة

الملف الشخصي




م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

م. عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كريم عبد المجيد جنتلمان بجد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم موسي مشاهدة المشاركة
فعلا الاستاذ كريم عبدالمجيد شخصية محترمة وملتزم بمواعيده
شهادة مهمة وكبيرة من الشخصية المحبوبة ذات الشعبية الكبيرة أخى وصديقى الدكتور هيثم موسى.
التوقيع أطيب تحياتى ..........مهندس/ عصمت ثابت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ م. عصمت على المشاركة المفيدة:
هيثم موسي (10-23-2013)
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طيور النحام .. الموج الوردى ..جنتلمان الطيور سمير الكبير الطرائد و مواسمها 6 06-14-2013 02:55 PM
كل عام وحضراتكم بخير بمناسبة عيد الميلاد المجيد yasser ayed الموضوعات العامة 5 01-07-2013 05:24 PM


الساعة الآن 11:58 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team