الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري

صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

قديم 04-23-2013, 02:18 AM   رقم المشاركة : [11]
م. عصمت
قنـــاص

مزاجي
رايق
شكراً: 628
تم شكره 372 مرة في 304 مشاركة

الملف الشخصي

م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

م. عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة الكرال اهداء الى كل محبى المدفع التركى الكرال

يا أستاذ خالد يا صديقى العزيز .......... بقى تشترى بندقية كرااااااال وتعمل تعديلات بالشيئ الفولانى وعلبة رش ب 7 جنيه وتلاقيك صرفت بنزين وانتقالات بأد كده ويمكن أعطيت كام جنيه لفلاحين المنطقة علشان يختشوا على دمهم ويبقوا متعاونين وتلاقيك إشتريت كاميرا ديجيتال للتصوير. كل ده وجايب عصفورة يتيمة ضاربها السلك ( يعنى ميتة موتة ربها ) ومصورها لنا وعامل عليها موضوع وفين ؟؟؟ فى رابطة الصيد والرماية. إوعى كريم بك الكرانى ياخد خبر بالحكاية دى أحسن ينزل رتبتك ......... كل إللى فات هزار ما بعملوش إلا مع حبايبى. إوعى تكون من اللى بيزعلوا. إيه رأيك علشان ماتزعلش أنا اشتريت سنارة تلسكوبية وماكينة صيد من روسيا وبندقية هاربون من الإمارات وبقالهم عندى حوالى 20 سنة ولحد النهاردة مااصطدتش بيهم بسارياية (سمكة صغيرة ماتسواش قرش). بترجم لك كل حاجة منعا لسوء الفهم. تحياتى لك يا صديقى العزيز
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ م. عصمت على المشاركة المفيدة:
قديم 04-23-2013, 02:28 AM   رقم المشاركة : [12]
م. عصمت
قنـــاص

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

م. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطةم. عصمت صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
انا داخل وحاطط ايدى على قلبى
قولت اخيرا الكرال هتكسفنى والاقى اكتر من 30 فرد حمام على يمام وساعتها مش هاقدر ارفع راسى فى المنتدى
ودخلت استنى الصورة لقيت عصفورة ههههههههههههههههههههه
نصيحه للزمن
لا ياس مع الحياة ولا حياة لمن تنادى
على فكرة بدون احباط علشان متتعقدش كلنا فى الاول هذا الرجل ومع الوقت قول مثلا بعد 30 سنه هتلاقى نفسك قناص كبير طبعا مع الكرال بس هههههههه
تحياتى
أنا الوحيد إللى طلعت خبير فيكم ......... العصفورة دى ميتة موتة ربها !!!
قديم 04-23-2013, 02:39 AM   رقم المشاركة : [13]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

ههههههههههههههههههههه
يا أخوانا هموت من الضحك حرام عليكم هههههههههههه
علي فكرة أنا لما جبت الكرال أول طلعة كانت فاشلة و مكنتش متعود علي البندقية و مش ضابط النشان ههههههه
وحدوا الله كده لأن الراجل عرض البندقية للبيع .. و الله يا أبو بدر و أ / عصمت حرام عليكم

هههههههه
قديم 04-23-2013, 02:44 AM   رقم المشاركة : [14]
م. عصمت
قنـــاص

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الكراني مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههه
يا أخوانا هموت من الضحك حرام عليكم هههههههههههه
علي فكرة أنا لما جبت الكرال أول طلعة كانت فاشلة و مكنتش متعود علي البندقية و مش ضابط النشان ههههههه
وحدوا الله كده لأن الراجل عرض البندقية للبيع .. و الله يا أبو بدر و أ / عصمت حرام عليكم

هههههههه
وحضرتك كمان كنت جايب كرال وطلعت طلعة فاشلة ......... لالالا أنا لازم أبلغ كريم بك الكرانى يشوف له صرفة معاكم انتو الإتنين.
قديم 04-23-2013, 02:51 AM   رقم المشاركة : [15]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠

مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي

كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م. عصمت مشاهدة المشاركة
وحضرتك كمان كنت جايب كرال وطلعت طلعة فاشلة ......... لالالا أنا لازم أبلغ كريم بك الكرانى يشوف له صرفة معاكم انتو الإتنين.
ههههههههههه أنا مش عارف كريم الكراني دة هيعمل أيه و لا أيه ههههههه
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ كريم الكراني على المشاركة المفيدة:
م. عصمت (04-23-2013)
قديم 04-23-2013, 08:52 PM   رقم المشاركة : [16]
eng\waleed
صياد مُتـألــق

مزاجي
مشغول
شكراً: 51
تم شكره 130 مرة في 112 مشاركة

الملف الشخصي

eng\waleed صياد بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

eng\waleed غير متواجد حالياً

إن شاء الله خيرها في غيرها
بالتوفيق في طلعات قادمه بإذن الله
التوقيع
قبـورنـــا تبنى ونــحـن مـــا تبنا ياليتنا تـبنــا مــن قــبل مــا تبنــى
فكم يرانا الله في سرنا نعصاه ونحن عند الناس نفيض بالإخلاص

قديم 04-23-2013, 10:22 PM   رقم المشاركة : [17]
خالد فوزي
صياد متميــــز

مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 87 مرة في 77 مشاركة

الملف الشخصي

خالد فوزي صياد نشيط بالرابطةخالد فوزي صياد نشيط بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

خالد فوزي غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م. عصمت مشاهدة المشاركة
يا أستاذ خالد يا صديقى العزيز .......... بقى تشترى بندقية كرااااااال وتعمل تعديلات بالشيئ الفولانى وعلبة رش ب 7 جنيه وتلاقيك صرفت بنزين وانتقالات بأد كده ويمكن أعطيت كام جنيه لفلاحين المنطقة علشان يختشوا على دمهم ويبقوا متعاونين وتلاقيك إشتريت كاميرا ديجيتال للتصوير. كل ده وجايب عصفورة يتيمة ضاربها السلك ( يعنى ميتة موتة ربها ) ومصورها لنا وعامل عليها موضوع وفين ؟؟؟ فى رابطة الصيد والرماية. إوعى كريم بك الكرانى ياخد خبر بالحكاية دى أحسن ينزل رتبتك ......... كل إللى فات هزار ما بعملوش إلا مع حبايبى. إوعى تكون من اللى بيزعلوا. إيه رأيك علشان ماتزعلش أنا اشتريت سنارة تلسكوبية وماكينة صيد من روسيا وبندقية هاربون من الإمارات وبقالهم عندى حوالى 20 سنة ولحد النهاردة مااصطدتش بيهم بسارياية (سمكة صغيرة ماتسواش قرش). بترجم لك كل حاجة منعا لسوء الفهم. تحياتى لك يا صديقى العزيز
استازى العظىم أ/عصمت اولا اعتز واتشرف بصداقتك ثانيا هذا الموضوع عملته خصيصا للدعابه والسخريه من السلاح التركى عموما الذى لايرتقى بالاداء الممتاز مثل الشركات العملاقه الاخرى ثالثا عن الهزار فانا مثلك احب الهزار والا مكنتش عملت الموضوع ده تحياتى لك يا صديقى العزيز
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ خالد فوزي على المشاركة المفيدة:
قديم 04-24-2013, 01:05 AM   رقم المشاركة : [18]
م. عصمت
قنـــاص

مزاجي
رايق

الملف الشخصي

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد فوزي مشاهدة المشاركة
استازى العظىم أ/عصمت اولا اعتز واتشرف بصداقتك ثانيا هذا الموضوع عملته خصيصا للدعابه والسخريه من السلاح التركى عموما الذى لايرتقى بالاداء الممتاز مثل الشركات العملاقه الاخرى ثالثا عن الهزار فانا مثلك احب الهزار والا مكنتش عملت الموضوع ده تحياتى لك يا صديقى العزيز

أخى العزيز الأستاذ خالد فوزى أشكرك على تفهمك وروحك المرحة. بخصوص الهزار معك أنا فعلا حسيت إنك عامل الموضوع للدعابة والسخرية من الكرال وكلنا سخرنا طبعا من الكرال بصرف النظر عن مالكها وهناك على فكرة كثيرون غيرك. طبعا أنا وغيرى ممن شاركوا فى الموضوع لم نقصد لا سمح الله أى إهانة لشخصك الكريم فلك منا كل الإحترام. هناك موضوعات كثيرة فى الرابطة وفى بعض الأحيان أدخل فأجد أن كل ما يمكن أن يقال قد قيل وتكرر عدة مرات فيكون شيئ ممل أن أكرر أنا أيضا نفس الكلام. هنا تظهر روح الدعابة وهى بالمناسبة تعطى روح أسرية لطيفة على الرابطة. يسعدنى كثيرا أننا أصدقاء وأتمنى أن أسعد بلقائك فى إحدى المناسبات وسط أصدقائى وهم كثيرون وستسعد معهم. تحياتى ولك منى كل الإحترام.
قديم 04-24-2013, 01:24 AM   رقم المشاركة : [19]
Hesham.M
صياد مُتـألــق

مزاجي
رايق
شكراً: 49
تم شكره 186 مرة في 156 مشاركة

الملف الشخصي

Hesham.M صياد نشيط جدا بالرابطةHesham.M صياد نشيط جدا بالرابطةHesham.M صياد نشيط جدا بالرابطة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Hesham.M غير متواجد حالياً

سيبك من كل ده .. التصوير احتراف بردو هههههههههه رزقك يا باشا و ان شاء الله مع الممارسة ترجع بكورديلتين كدة ولا حاجة
التوقيع
My Old Name:Hesham{mafya}a

الصيد ادب مش مسك سلاح[SIGPIC][/SIGPIC]

قديم 04-29-2013, 02:39 AM   رقم المشاركة : [20]
sameh4real
صياد جـديــد

مزاجي
رايق
شكراً: 6
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة

الملف الشخصي