الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الأقــســـام الــعـــامــة > الموضوعات العامة
 
الموضوعات العامة قسم خاص بالموضوعات العامة التي لا تخص الصيد.

الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل
إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-07-2013, 09:09 PM   رقم المشاركة : [11]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠
 
مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي




كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

شكرا دكتور يسري علي الموضوع و بصراحة أنا ضد كل من يصف أبناء محافظة بصفة ، سواء كرماء أو بخلاء ، هذا غير مقبول منطقيا.
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-07-2013, 10:42 PM   رقم المشاركة : [12]
راغب
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 19
تم شكره 114 مرة في 74 مشاركة

الملف الشخصي




راغب صياد نشيط بالرابطةراغب صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

راغب غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

جزاك الله خيرا دكتور يسرى وجعله الله فى ميزان حسناتك ومتنساش انك انت اللى عملت معانا الواجب وزياده بالرغم من انك كنت الضيف وكفايه حسن الاستقبال والضيافة اللى وجدناه منك عند زيارتنا لك وانت كمان يا ابو بدر احنا ملحقناش نعمل معاك حاجه دا انت لو كنت نازل ترانزيت يا راجل كنت قعدت اطول من كده
وبصراحه مش عارف ايه السبب فى انتشار الوصف ده على الدمايطه وانا اصلا لم الاحظ الامر ده الا لما اقمت فى الاسماعليه وقت الكليه وكنت بسمع كلام المفروض انه كلام الدمايطه زى "تتعشى ولا تنام خفيف , .. , تشرب شاى ولا مش كييف " وانا اصلا عمرى فى حياتى ما سمعت الكلام ده غير بره دمياط !!! منه لله ابن ال......اللى طلع علينا السمعه دى وعموما فى ميزانه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ راغب على المشاركة المفيدة:
miroo (06-08-2013)
قديم 06-08-2013, 03:24 PM   رقم المشاركة : [13]
dryousryrizk
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
رايق
شكراً: 128
تم شكره 268 مرة في 169 مشاركة

الملف الشخصي



dryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطةdryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطةdryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

dryousryrizk غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة راغب مشاهدة المشاركة
جزاك الله خيرا دكتور يسرى وجعله الله فى ميزان حسناتك ومتنساش انك انت اللى عملت معانا الواجب وزياده بالرغم من انك كنت الضيف وكفايه حسن الاستقبال والضيافة اللى وجدناه منك عند زيارتنا لك وانت كمان يا ابو بدر احنا ملحقناش نعمل معاك حاجه دا انت لو كنت نازل ترانزيت يا راجل كنت قعدت اطول من كده
وبصراحه مش عارف ايه السبب فى انتشار الوصف ده على الدمايطه وانا اصلا لم الاحظ الامر ده الا لما اقمت فى الاسماعليه وقت الكليه وكنت بسمع كلام المفروض انه كلام الدمايطه زى "تتعشى ولا تنام خفيف , .. , تشرب شاى ولا مش كييف " وانا اصلا عمرى فى حياتى ما سمعت الكلام ده غير بره دمياط !!! منه لله ابن ال......اللى طلع علينا السمعه دى وعموما فى ميزانه
السلام عليكم والله يااخ راغب فى اعتقادى ان السبب هو غيره وحقد على الدمايطه لانهم بسم الله ماشاء الله ناجحين ومتفوقين فى كل المجالات ودائما شجره التفاح هى التى تقذف بالطوب مع خالص تحياتى للجميع
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم dryousryrizk


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-08-2013, 03:36 PM   رقم المشاركة : [14]
smsm_cato
صياد متميــــز
 
مزاجي
وحيد
شكراً: 2
تم شكره 75 مرة في 60 مشاركة

الملف الشخصي



smsm_cato صياد نشيط بالرابطةsmsm_cato صياد نشيط بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

smsm_cato غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

اى بلد فيها الحلو وفيها الوحش بس للاسف الناس بتاخد بالمثل اللى بيقول السيئه تعم والحسنة تخص
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-08-2013, 05:00 PM   رقم المشاركة : [15]
amr naser
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 26
تم شكره 74 مرة في 68 مشاركة

الملف الشخصي




amr naser صياد نشيط بالرابطةamr naser صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

amr naser غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

اجمل تحيه على الاعضاء المحترمين
التوقيع
الا رسول الله

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-08-2013, 06:48 PM   رقم المشاركة : [16]
miroo
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
قلق
شكراً: 147
تم شكره 562 مرة في 462 مشاركة

الملف الشخصي




miroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطةmiroo شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

miroo غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

ايه ده ؟؟؟

تنتهزوا فرصه اني مقطوع عني الكهرباء و النت و تعملوا كده ؟
هههههههههههههههههههههه

الف شكر للدكتور يسري كاتب الموضوع
الواحد ماعرفش يعمل لحضرتك اي حاجه
و بعدين ده اقل واجب لضيف عزيز مثلك

و ابو بدر ضحك علينا و ماقدرناش نعمل معاه اللازم بس ملحوقه
لما يرجع من كفر شكر هنعمل اللازم و زياده

بصراحه بقي و اول مره هتسمعوها
الدمايطه بخلالالالالالالالالالالالاء جدا جدا
ههههههههههههههههههه

لما حد يلاقي شغل او مصلحه يموت نفسه عليها لغايه ما تخلص
الدمايطه خلقوا للعباده و العمل
الكثير منهم يعمل في الاجازات و الجمع

بالنسبه للفلوس و البخل بتاعكوا ده فالدمياطي اكثر المسرفين علي وجه الارض لانه من اكثر الكسيبه برضه
قارن بين مصروف الدمياطي و قرينه من نفس الفئه في اي مكان اخر هتلاقي الفرق شاسع
الدمياطي يصرف اكثر ( و تحدي )

تعرفوا ان فيه نوعيات سمك مش موجوده اصلا غير في دمياط لان ماحدش هيشتريه غير الدمايطه لغلو سعرها

سبب وصف الدمايطه بكده ليه قصه
ممكن ابقي اكتبها في موضوع منفصل بعدين او في مشاركه اخري بالموضوع

و صاحب المقوله اصلا كان تاجر متغاظ من الدمايطه

المهم الف شكر للدكتور يسري اخي الاكبر علي الموضوع الجميل
و الف شكر لكل من شارك

و الف شكر لاخي العزيز الي قلبي جدا الاستاذ ايهاب ابو الوفا

و الدمايطه بخلاء بقي و اذا كان عاجبكوا
هههههههههههههههههههههههه

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-08-2013, 07:52 PM   رقم المشاركة : [17]
tejani
صياد متميــــز
 
مزاجي
عاشق
شكراً: 27
تم شكره 89 مرة في 79 مشاركة

الملف الشخصي




tejani صياد نشيط بالرابطةtejani صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

tejani غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

هو دكتور يسري من دمياط ولا ايه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-08-2013, 08:03 PM   رقم المشاركة : [18]
كريم الكراني
☠ 💀 الإدارة 💀 ☠
 
مزاجي
افكر
شكراً: 1,858
تم شكره 3,213 مرة في 1,703 مشاركة

الملف الشخصي




كريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.comكريم الكراني is V.I.B in Egypthunter.com
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

كريم الكراني غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani مشاهدة المشاركة
هو دكتور يسري من دمياط ولا ايه

أنا بيتهيأ لي الدمايطة كدة براءة .. ندخل علي المنوفية بقي ههههههه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 06-10-2013, 04:39 AM   رقم المشاركة : [19]
hatem hagag
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 88 مرة في 84 مشاركة

الملف الشخصي



hatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطةhatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطةhatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

hatem hagag غير متواجد حالياً

تحذير رد: هل الدمايطه بخلاء ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الكراني مشاهدة المشاركة

أنا بيتهيأ لي الدمايطة كدة براءة .. ندخل علي المنوفية بقي ههههههه
بلاش المنايفة
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
الموضوع سيتم تحديثة آليا كل 600 ثواني(s). Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - إعادة تحميل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الأحساس الغائب بجمال الأشياء .. قصة جميلة هيثم موسي الموضوعات العامة 1 03-31-2017 10:43 PM


الساعة الآن 04:51 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team