الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : [1]  
قديم 08-05-2013, 01:19 AM
 
خالد فوزي
صياد متميــــز
مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 87 مرة في 77 مشاركة

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  خالد فوزي غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي






خالد فوزي صياد نشيط بالرابطةخالد فوزي صياد نشيط بالرابطة
 
افتراضي كروان مزعج جدا

دخلت انام الساعة 12 بالليل سمعت صوت مزعج جدا جدا قلت شويه وهيمشى مفيش فايده فتحت الشباك هش هش مش شايف حاجة الساعه جت واحده والصوت عالى ايه الحل خدت البندقيه والرش والكشاف ونزلت ادور على الصوت لقيت كروان واقف على الارض وعاوز يجرى ضربت الكشاف ووجهت البندقيه وطاخ الحمد لله سكتت خالص

رد مع اقتباس مشاركة محذوفة
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ خالد فوزي على المشاركة المفيدة:
amirhlal (08-05-2013)
قديم 08-05-2013, 01:42 AM   رقم المشاركة : [2]
mohamed atef20
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 87
تم شكره 24 مرة في 20 مشاركة

الملف الشخصي




mohamed atef20 صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohamed atef20 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

الله ينور ضربه ممتازه
وعلى رأى المثل الباب الى يجيلك منه الريح سده واستريح بس انت سديته خالص ههههههههه
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 03:01 AM   رقم المشاركة : [3]
أحمد عطاالله
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
ملل
شكراً: 257
تم شكره 408 مرة في 390 مشاركة

الملف الشخصي




أحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أحمد عطاالله غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

الله ينور يا باشا .. وهوا اللى جابه لنفسه
التوقيع

Alex Hunter
[SIGPIC][/SIGPIC]

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 03:35 AM   رقم المشاركة : [4]
هيثم موسي
* صياد vip بالرابطة *
 
مزاجي
رايق
شكراً: 998
تم شكره 1,172 مرة في 929 مشاركة

الملف الشخصي




هيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطةهيثم موسي عضو هام بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

هيثم موسي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

كروان زن علي خراب عشه هههههههههه
تسلم الأيادي خالد باشا
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 04:19 AM   رقم المشاركة : [5]
tejani
صياد متميــــز
 
مزاجي
عاشق
شكراً: 27
تم شكره 89 مرة في 79 مشاركة

الملف الشخصي




tejani صياد نشيط بالرابطةtejani صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

tejani غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

سبحان الله ده دليل على ان الواحد رزقه بيناديله
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 07:20 AM   رقم المشاركة : [6]
hatem hagag
صياد متميــــز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 0
تم شكره 88 مرة في 84 مشاركة

الملف الشخصي



hatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطةhatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطةhatem hagag صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

hatem hagag غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

طبعا أخر صوت لية هيكون فى (الحلة) موهبتة جبتلة الكفية. بالهنا والشفا
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 07:31 AM   رقم المشاركة : [7]
أحمد عطاالله
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
ملل
شكراً: 257
تم شكره 408 مرة في 390 مشاركة

الملف الشخصي




أحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أحمد عطاالله غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem hagag مشاهدة المشاركة
طبعا أخر صوت لية هيكون فى (الحلة) موهبتة جبتلة الكفية. بالهنا والشفا
ههههههههههههههههههههههه .. كان فاكر صوته حلو .. وفجأة اتلسع رشاية
التوقيع

Alex Hunter
[SIGPIC][/SIGPIC]

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 07:51 AM   رقم المشاركة : [8]
tejani
صياد متميــــز
 
مزاجي
عاشق
شكراً: 27
تم شكره 89 مرة في 79 مشاركة

الملف الشخصي




tejani صياد نشيط بالرابطةtejani صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

tejani غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

طعمه حلو الكروان ده؟
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 11:03 AM   رقم المشاركة : [9]
شادي ابوالدهب
قنـــاص
 
مزاجي
مستمتع
شكراً: 419
تم شكره 295 مرة في 259 مشاركة

الملف الشخصي




شادي ابوالدهب صياد نشيط بالرابطةشادي ابوالدهب صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

شادي ابوالدهب غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

تسلم ايدك جبت معاه من الاخر هههههه
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم شادي ابوالدهب


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 08-05-2013, 01:13 PM   رقم المشاركة : [10]
ahmedafefy
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 91
تم شكره 28 مرة في 25 مشاركة

الملف الشخصي



ahmedafefy صياد فعال بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ahmedafefy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كروان مزعج جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد فوزي مشاهدة المشاركة
دخلت انام الساعة 12 بالليل سمعت صوت مزعج جدا جدا قلت شويه وهيمشى مفيش فايده فتحت الشباك هش هش مش شايف حاجة الساعه جت واحده والصوت عالى ايه الحل خدت البندقيه والرش والكشاف ونزلت ادور على الصوت لقيت كروان واقف على الارض وعاوز يجرى ضربت الكشاف ووجهت البندقيه وطاخ الحمد لله سكتت خالص

ايوه كده يا مرعب
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعه منوعه (بلشون..غطاس..دجاج ماء..يمام..كروان.......) راغب صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 47 01-04-2013 01:01 PM
سمك-يمام-كروان-احمدك يااااااارب (فيديو وصور) القبطان المصرى77 صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 46 12-24-2012 07:02 PM
يمام,حمام,كروان,صقور(عملية يوم الحساب) *^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 36 09-09-2012 03:45 PM
صيد كروان يتيم هيثم موسي صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 11 01-22-2012 03:35 PM


الساعة الآن 11:52 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team