الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-22-2011, 11:20 PM   رقم المشاركة : [11]
هشام سيد
صياد فعـــــال
 
مزاجي
رايق
شكراً: 52
تم شكره 41 مرة في 19 مشاركة

الملف الشخصي




هشام سيد صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

هشام سيد غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

الف مبروك ياباشاعلى البندقية ربنا يبارك فيها وفيك
التوقيع صلى على النبي

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ هشام سيد على المشاركة المفيدة:
Mero1x (10-24-2011)
قديم 10-22-2011, 11:35 PM   رقم المشاركة : [12]
Marwan Selem
صياد فعـــــال
 
مزاجي
رايق
شكراً: 10
تم شكره 36 مرة في 13 مشاركة

الملف الشخصي




Marwan Selem صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Marwan Selem غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

الف مبروك يا استاذ عصام البندقية الجديده وربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-22-2011, 11:59 PM   رقم المشاركة : [13]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي




عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

ماشاء الله ولاقوه الا بالله
ربنا يباركلك فيها يارب
بس بالله عليك يا عصام باشا بما انكو تخصص حمام وكده انا نفسى اصطاد حمام اوووووى
يعنى لو تساعدو اخكو ينبكو فيا ثواب
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 12:10 AM   رقم المشاركة : [14]
احمد سيف
صياد فعـــــال
 
مزاجي
رايق
شكراً: 18
تم شكره 12 مرة في 6 مشاركة

الملف الشخصي



احمد سيف صياد بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد سيف غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

مبرووووووووووووووووووك يا عصام باشا و عقبال الماراودر ...انت تستاهل كل خير
تحياتى
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 02:37 AM   رقم المشاركة : [15]
الــعـربـى
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
مصدوم
شكراً: 464
تم شكره 707 مرة في 510 مشاركة

الملف الشخصي




الــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطةالــعـربـى صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الــعـربـى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

مبـــ الف ــروك
مره تانيه
والهم ذد وبارك وارزقنا كذلك
التوقيع
فَدَعَا رَبَّهُ أَنِّي مَغْلُوبٌ فَانْتَصِرْ
وحسبنا الله ونعم الوكيل

من مواضيعي في هذا القسم الــعـربـى


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 10:06 AM   رقم المشاركة : [16]
Andria
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 444
تم شكره 820 مرة في 512 مشاركة

الملف الشخصي




Andria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطةAndria صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Andria غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

تمام يا باشا وعقبال الغزال و الأرانب
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 11:06 AM   رقم المشاركة : [17]
Tarabeishy
صياد مجتهــد
 
مزاجي
رايق
شكراً: 109
تم شكره 149 مرة في 58 مشاركة

الملف الشخصي



Tarabeishy صياد نشيط بالرابطةTarabeishy صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Tarabeishy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة
الف شكر يا جماعة والحمد لله بندقية فعلا جميلة وانا كنت حابب انى اطلع من غير تلسكوب عشان اقدر اقيم البندقية وهى ما شاء الله علية مدفع بكل المقايس بس نصيحة جميع اصدقائى لية بانى احط عليها تلسكوب بالذات انها ليس لها رد فعل تماما ودة فى حد ذاتة متعة اقدر من خلال الاسكوب اتفرج على اصابة الهدف ولحظة وقوعة بكل سهولة وبجد يا جماعة من كل قلبى ربنا يرزوقكم جميعا ببندقية pcp وعلفكرة البندقية دية او النوعية دية من البنادق لو نزلت السوق المصرى الدنيا هتختلف معانا خالص من حيث الصيانة والسعر والحفاظ على الاسكوب يعنى مثلا مش محتاجين خالص نجيب اسكوب غالى ساعتها اسكوبات الصين هتبقة زى الفل
واحب اشكر امير سعد على الموضوع الجميل دة الف شكر يا ميرو
وتحياتى للجميع
الحمد لله إن ربنا وفقك إلى بندقية بالجمال ده والقوة دي ..........
وعلى رأي المثل: مش أي قط يتقاله يا مشمش و مش أي بندقية تقفل الحمام
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 12:26 PM   رقم المشاركة : [18]
Mero1x
صياد مُـخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 450
تم شكره 530 مرة في 287 مشاركة

الملف الشخصي



Mero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطةMero1x صياد متألق بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mero1x غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarabeishy مشاهدة المشاركة
الحمد لله إن ربنا وفقك إلى بندقية بالجمال ده والقوة دي ..........
وعلى رأي المثل: مش أي قط يتقاله يا مشمش و مش أي بندقية تقفل الحمام
ههههههههههههههههههههههههههة حكمة جامدة
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Mero1x على المشاركة المفيدة:
Tarabeishy (10-23-2011)
قديم 10-23-2011, 03:20 PM   رقم المشاركة : [19]
قنـــاص
 
مزاجي
رايق
شكراً: 382
تم شكره 279 مرة في 205 مشاركة

الملف الشخصي




*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

*^*الــــجــــنــــرال الــــعــــاصــــى*^* غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

الف مبروك يا باشا و ان شاء الله الفترة القادمة البلد حالها يتعدل شوية و يسمحوا بنزول البنادق ده مصر
التوقيع


هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

DR/IBRAHIM




  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 10-23-2011, 04:21 PM   رقم المشاركة : [20]
dryousryrizk
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
رايق
شكراً: 128
تم شكره 268 مرة في 169 مشاركة

الملف الشخصي



dryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطةdryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطةdryousryrizk صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

dryousryrizk غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اول طلعة بالBenjamin Discovery

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة
الف شكر يا جماعة والحمد لله بندقية فعلا جميلة وانا كنت حابب انى اطلع من غير تلسكوب عشان اقدر اقيم البندقية وهى ما شاء الله علية مدفع بكل المقايس بس نصيحة جميع اصدقائى لية بانى احط عليها تلسكوب بالذات انها ليس لها رد فعل تماما ودة فى حد ذاتة متعة اقدر من خلال الاسكوب اتفرج على اصابة الهدف ولحظة وقوعة بكل سهولة وبجد يا جماعة من كل قلبى ربنا يرزوقكم جميعا ببندقية pcp وعلفكرة البندقية دية او النوعية دية من البنادق لو نزلت السوق المصرى الدنيا هتختلف معانا خالص من حيث الصيانة والسعر والحفاظ على الاسكوب يعنى مثلا مش محتاجين خالص نجيب اسكوب غالى ساعتها اسكوبات الصين هتبقة زى الفل
واحب اشكر امير سعد على الموضوع الجميل دة الف شكر يا ميرو
وتحياتى للجميع
الف مبروك ياعصام باشا وربنا يباركلك فيها
التوقيع
من مواضيعي في هذا القسم dryousryrizk


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
Benjamin Discovery قطعه قطعه Andria ورشــــة أسلحة الصيد 4 07-16-2012 12:16 PM


الساعة الآن 04:59 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team