الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-10-2013, 11:10 PM   رقم المشاركة : [11]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingo مشاهدة المشاركة
موفق دايما يا قبطان
اللهم امين يارب
مشكور ياكنج ياجميل
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-10-2013, 11:33 PM   رقم المشاركة : [12]
tejani
صياد متميــــز
 
مزاجي
عاشق
شكراً: 27
تم شكره 89 مرة في 79 مشاركة

الملف الشخصي




tejani صياد نشيط بالرابطةtejani صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

tejani غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

ابو معاذ لو شاف الكلام ده مش هيسيبك
التوقيع زمن يعربد في الأماني كلها

ما أتعس الدنيا بغير أماني

يا بحر أسكرني الزمان بخمره

مغشوشة عصفت بكل كياني

كم خادعتني في الظلام ظلالها

كم أمسكت عند الحديث لساني

ما كنت احسب ذات يوم أنني

سأصير إنسانا.. بلا إنسان

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ tejani على المشاركة المفيدة:
أبو معاذ (11-13-2013)
قديم 11-11-2013, 12:45 AM   رقم المشاركة : [13]
SAMER
قنـــاص
 
مزاجي
مبسوط
شكراً: 1,068
تم شكره 268 مرة في 224 مشاركة

الملف الشخصي




SAMER صياد نشيط بالرابطةSAMER صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

SAMER غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

التوقيع
[SIGPIC][/SIGPIC]

من مواضيعي في هذا القسم SAMER


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 12:45 AM   رقم المشاركة : [14]
عادل عبده
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
رايق
شكراً: 158
تم شكره 545 مرة في 440 مشاركة

الملف الشخصي




عادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطةعادل عبده شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل عبده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

يابيه اللى انت بتقوله ده عيب وحرام
......
الا قولى ياهانى ياخويا المكان ده فين نروح نصطاد فيه انا وانت
.....
احبيبى اهانى اخلبوص
التوقيع ((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

من مواضيعي في هذا القسم عادل عبده


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 12:57 AM   رقم المشاركة : [15]
أحمد عطاالله
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
ملل
شكراً: 257
تم شكره 408 مرة في 390 مشاركة

الملف الشخصي




أحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أحمد عطاالله غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

يعنى ما اخدتش رقمها يا قبطان !!! .. ينفع كده ! ^_^ ... الله ينور عالطلعة يا كبير وربنا يباركلك فى الرويال ...
التوقيع

Alex Hunter
[SIGPIC][/SIGPIC]

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 01:00 AM   رقم المشاركة : [16]
ابو بدر
قنـــاص مــتمـيز
 
مزاجي
ساخر
شكراً: 27
تم شكره 403 مرة في 308 مشاركة

الملف الشخصي




ابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطةابو بدر صياد نشيط جدا بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ابو بدر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

طبعا انت الطلعه الجايه فى نفس المكان
وهتفضل مرابط لحد ما اليمامه قصدى الغزاله تظهر تانى
وبعدين هيدور حوار مطول هتقولك انت ايه اللى جابك هنا تانى يا افندى انت هتقولها اصلى بحب صيد اليمام ............
وهتسالها طبعا مين البنت الصغيرة اللى معاكى دى هتقولك دى بنتى

تسلم ايدك يا باشا وركز فى الصيد علشان الامتحانات قربت
التوقيع
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ابو بدر على المشاركة المفيدة:
عادل عبده (11-11-2013)
قديم 11-11-2013, 02:33 PM   رقم المشاركة : [17]
Hamo.Alex
صياد متميــــز
 
مزاجي
عدواني
شكراً: 7
تم شكره 65 مرة في 61 مشاركة

الملف الشخصي




Hamo.Alex صياد بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Hamo.Alex غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

ايوة بقي يا عم هاني يا خطر .. احنا فينا من شغل جاي ولا الدور الجاي ههههههههههههههههههههه طب اخدت النمرة ولا طلعت من غير حاجة .
التوقيع صلي علي رسول الله

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 02:42 PM   رقم المشاركة : [18]
أبو معاذ
* صياد vip بالرابطة *
 
مزاجي
رايق
شكراً: 41
تم شكره 37 مرة في 31 مشاركة

الملف الشخصي




أبو معاذ صياد نشيط بالرابطةأبو معاذ صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أبو معاذ غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

ياعمنا بيع الرويال واتجوزها وريح بالك .. ومش هتلاقي أحسن من بنات الريف اللي لسة على الفطرة

بالهنا والشفا .. والأمانة وصلت يا كبير
التوقيع
قال عبد الله بن المبارك رحمه الله :
رأيت الذنوب تميت القلوب * و قد يورث الذل إدمانها
و ترك الذنوب حياة القلوب * و خير لنفسك عصيانها


من مواضيعي في هذا القسم أبو معاذ


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 02:48 PM   رقم المشاركة : [19]
أبو معاذ
* صياد vip بالرابطة *
 
مزاجي
رايق
شكراً: 41
تم شكره 37 مرة في 31 مشاركة

الملف الشخصي




أبو معاذ صياد نشيط بالرابطةأبو معاذ صياد نشيط بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أبو معاذ غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بدر مشاهدة المشاركة
طبعا انت الطلعه الجايه فى نفس المكان
وهتفضل مرابط لحد ما اليمامه قصدى الغزاله تظهر تانى
وبعدين هيدور حوار مطول هتقولك انت ايه اللى جابك هنا تانى يا افندى انت هتقولها اصلى بحب صيد اليمام ............
وهتسالها طبعا مين البنت الصغيرة اللى معاكى دى هتقولك دى بنتى

تسلم ايدك يا باشا وركز فى الصيد علشان الامتحانات قربت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله مش بعيدة .. دول أصلا بيتخطبوا قبل امها وأبوها ما يتجوزوا
التوقيع
قال عبد الله بن المبارك رحمه الله :
رأيت الذنوب تميت القلوب * و قد يورث الذل إدمانها
و ترك الذنوب حياة القلوب * و خير لنفسك عصيانها


من مواضيعي في هذا القسم أبو معاذ


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 02:51 PM   رقم المشاركة : [20]
سمير الكبير
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2,004
تم شكره 750 مرة في 533 مشاركة

الملف الشخصي




سمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطةسمير الكبير صياد متألق بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سمير الكبير غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

انت بتفكرنى بالمثل اللى بيقول ياقبطان تيجى تصيدة يصيدك هههههههه دام صيدكم ياجميل

التوقيع [SIGPIC][/SIGPIC]
من مواضيعي في هذا القسم سمير الكبير


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة على ضفاف النيل في الصباحيه و طلعة التحدى 2 في العصريه mohd_wafik صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 22 09-15-2015 03:11 PM
طلعة الجمعة 7 سبتمبر 2012 (طلعة التوفيق) الشواهين الأربعة أبوذيب صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 43 09-14-2012 04:59 PM
ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 9 06-11-2012 12:20 PM
طلعة الساعة 5 بعد الفجر فى الريف amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 6 05-27-2012 11:20 AM
رحلة الى الريف المصرى مؤنس محمد صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 11 10-24-2011 06:00 AM


الساعة الآن 02:19 PM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team