الساده اعضاء المنتدي و السادة زوار الموقع ، في حالة وجود أي مشكلة في التسجيل بالموقع او إستعادة كلمات السر برجاء التواصل برساله علي الواتس آب علي رقم 01001045545 الخاص بصاحب الموقع الأستاذ كريم الكراني. |

 
العودة   رابــطة الصــيد و الرمــاية > الصيد البري > صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري
 
صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري قسم خاص بالصور و مقاطع الفيديو لرحلات و طلعات الصيد البرية لأعضاء الرابطة.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-11-2013, 07:59 PM   رقم المشاركة : [21]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani مشاهدة المشاركة
ابو معاذ لو شاف الكلام ده مش هيسيبك
ابو معاذ ده حبيبى
هههههههههههههههههههههه
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 08:00 PM   رقم المشاركة : [22]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
يابيه اللى انت بتقوله ده عيب وحرام
......
الا قولى ياهانى ياخويا المكان ده فين نروح نصطاد فيه انا وانت
.....
احبيبى اهانى اخلبوص
معلش بقى يادوله الشيطان كان شاطر
هههههههههههههههههه
مانا كاتب اسم المنطقه
على طريق مدينة ابو المطامير وقريبه كمان من النوباريه
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 08:01 PM   رقم المشاركة : [23]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAMER مشاهدة المشاركة
ابو سمره ياجميل
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 08:02 PM   رقم المشاركة : [24]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله مشاهدة المشاركة
يعنى ما اخدتش رقمها يا قبطان !!! .. ينفع كده ! ^_^ ... الله ينور عالطلعة يا كبير وربنا يباركلك فى الرويال ...
ملحقتش والله يابو حميد
اصل بيتها كان قريب وكان ممكن اخوك يتعلق على اقرب شجره هناك
هههههههههههههههههه
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ القبطان المصرى77 على المشاركة المفيدة:
قديم 11-11-2013, 08:03 PM   رقم المشاركة : [25]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بدر مشاهدة المشاركة
طبعا انت الطلعه الجايه فى نفس المكان
وهتفضل مرابط لحد ما اليمامه قصدى الغزاله تظهر تانى
وبعدين هيدور حوار مطول هتقولك انت ايه اللى جابك هنا تانى يا افندى انت هتقولها اصلى بحب صيد اليمام ............
وهتسالها طبعا مين البنت الصغيرة اللى معاكى دى هتقولك دى بنتى

تسلم ايدك يا باشا وركز فى الصيد علشان الامتحانات قربت
ههههههههههههههههههههههه
اكيييييييييييييييييييييييد طبعا على نفس المكان يابو بدر
واطمن ياريس الطفله مش بنتها
هاتقولى عرفت ازاى هاقولك بصيت فى اديها ومكانتش لابسه دبله
هههههههههههههههههههه
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ القبطان المصرى77 على المشاركة المفيدة:
عادل عبده (11-11-2013)
قديم 11-11-2013, 08:04 PM   رقم المشاركة : [26]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamo.alex مشاهدة المشاركة
ايوة بقي يا عم هاني يا خطر .. احنا فينا من شغل جاي ولا الدور الجاي ههههههههههههههههههههه طب اخدت النمرة ولا طلعت من غير حاجة .
الدور الجااااااااااااااااى بقى ياعم محمد ناخدو النمره
ربنا يستر بس ومنتقفش هاك
هههههههههههههههههههههه
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 08:05 PM   رقم المشاركة : [27]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو معاذ مشاهدة المشاركة
ياعمنا بيع الرويال واتجوزها وريح بالك .. ومش هتلاقي أحسن من بنات الريف اللي لسة على الفطرة

بالهنا والشفا .. والأمانة وصلت يا كبير
عندك حق يابو معاذ والله
والحمد لله ان الامانه وصلت
والف الف شكر ليك يابو معاذ يازوق
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 08:08 PM   رقم المشاركة : [28]
القبطان المصرى77
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
رايق
شكراً: 2
تم شكره 595 مرة في 419 مشاركة

الملف الشخصي




القبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطةالقبطان المصرى77 شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

القبطان المصرى77 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير الكبير مشاهدة المشاركة
انت بتفكرنى بالمثل اللى بيقول ياقبطان تيجى تصيدة يصيدك هههههههه دام صيدكم ياجميل

هههههههههههههههههههه
حبيبى يا استاذ سمير والله
والمثل ده صادق على فكره
التوقيع *لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*



من مواضيعي في هذا القسم القبطان المصرى77


  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-11-2013, 09:58 PM   رقم المشاركة : [29]
amirhlal
صياد مُتـألــق
 
مزاجي
افكر
شكراً: 965
تم شكره 213 مرة في 155 مشاركة

الملف الشخصي



amirhlal صياد نشيط بالرابطةamirhlal صياد نشيط بالرابطة
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

amirhlal غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

بارك الله فيك وحفظك بس بلاش معكسة احسن تاخد علقة تمام
ثانيا فكرتنى بفلم خرج ولم يعد هههههههههههههههههههه وعرف مكنها وتجوزها مفيش احلى واجمل من بنت الريف هتهنيك
  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
قديم 11-12-2013, 12:25 AM   رقم المشاركة : [30]
أحمد عطاالله
قنــاص مُخضرم
 
مزاجي
ملل
شكراً: 257
تم شكره 408 مرة في 390 مشاركة

الملف الشخصي




أحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطةأحمد عطاالله شخصية مميزة بالرابطة
 
 
 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

أحمد عطاالله غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طلعة ( بنت الريف )

اقولك فكرة حلوة ... انزل مرة منغير البندقية واقفلها تحت بيتها , ولو طلعت قولها انك عايز الرقم .. لقيتها هتنادى اى حد , اجررى :d
التوقيع

Alex Hunter
[SIGPIC][/SIGPIC]

  رد مع اقتباس مشاركة تمت مراقبتها
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة على ضفاف النيل في الصباحيه و طلعة التحدى 2 في العصريه mohd_wafik صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 22 09-15-2015 03:11 PM
طلعة الجمعة 7 سبتمبر 2012 (طلعة التوفيق) الشواهين الأربعة أبوذيب صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 43 09-14-2012 04:59 PM
ساعة قبل المغرب فى الريف وتزفير الكرال البنى amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 9 06-11-2012 12:20 PM
طلعة الساعة 5 بعد الفجر فى الريف amirhlal صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 6 05-27-2012 11:20 AM
رحلة الى الريف المصرى مؤنس محمد صـــور و فيـديــو رحلات الصيد البري 11 10-24-2011 06:00 AM


الساعة الآن 06:04 AM


جميع الحقوق محفوظة لمنتدى رابطة الصيد والرماية.
. v1.1.1 (Pro).

Security team